Blender või midagi muud?
-
kaspar 7 a
tere. olen siin näppind Blenderit paar kuud ja tulemused on olemas. aga uute keerulisemate objektide tegemine on, pehmelt öeldes, valu tagumises pooles. kas ma saan nyyd õigesti aru et blenderil pole võimalik pivot pointi (ma pakun et eesti keeles on asja koordinaatide alguspunkt) seada sama mugavalt nagu 2D programmid (näit AI) teevad? see teeb ju mudelite tegemise mõtetult ajamahukaks? ja mis sellega on, et joonlauda ei ole? igal kuradi 2D progel on olemas. krt!
objekti suuruse muutmine on vaikimisi suhtepõhine mitte et annad objektile möötmed ette?
et objekti saamiseks annad raadiuse mitte diameetri? hmm, ja jälle üks liigutus juures,
mida? kas ma olen liiga ära harjund Adobeí toodetega? harige mind kui olen millestki valesti aru saand. ma olen seda tyypi tegelane, kes lendab programmile peale ja ei loe (põhimõtteliselt) käsiraamatut, sest hästi tehtud rakendused on intuitiivsed. jaaa, ma olen Adobe'i toode käsiraamatud läbi lugend ainult selleks et teada saada, et suuremalt mul pole pilditöötluseks 90% sellest vaja, mida näit Pshp pakub13. detsember 2016 - 14:03:48 · Otselink
-
Tann 7 a
Kõik oleneb mida teha üritad.
Ma pole 100% kindel kuid auto cad kui tahad lihtsalt 3D mudeleid teha mis ei ole visuaalselt head.
Kui otsid aga visuaalselt head sis sculptimiseks zbrush ja Mudbox.
Houdini-s on olemas mõõdud ja saab mudeldamisel paika panna punkte distantside alusel.
Maya-s kaa kuid täpsemalt ei ole sinna maani jõudnud.
Õpin ise endiselt zBrushi, Houdini-tIndustry standard on aga üldiselt Houdini, Maya, zBrush, Mudbox ja väiksemates stuudiotes Cinema 4D.
Kõik oleneb mida tahad teha ja milleks.
13. detsember 2016 - 14:33:57 · Otselink
-
Tann 7 a
Origin (pivot):
http://blender.stackexchange.com/questions/14294/how-to-recenter-an-objects-originhttps://www.blender.org/manual/interface/ruler_and_protractor.html
Googlest leitud.
13. detsember 2016 - 16:48:11 · Otselink
-
kaspar 7 a
st et kui sa tead kuidas see käib näit indesignis, siis ma ma ei saa aru miks peaks kasutaja tegema ühe liigutuse asemel kolm? joonlaud näit 2d progedes annab kohese vastukaja. sul pole vaja mingit eraldi tööriista selle jaoks. jah, ega muidu Adobe pole standard igal pool. kiire ja mugav on kasutada lihtsalt. Scribus (2D küljendus) tuleb vaikselt, aga kindlalt järgi.
ma räägin eksole töövoost. ja samas sketchup on saand sellega hakkama, krt.
jaa, mudeli valmistegemiseks väga kiire. aga edasi?14. detsember 2016 - 17:40:16 · Otselink
-
kaspar 7 a
kas Blenderi Booleani nimeline Modifier ongi nii vigane tööriist nagu tundub? ikka väga viltu teeb enamus Difference'i operatsioone.
23. detsember 2016 - 12:14:31 · Otselink
-
cgstrive 7 a
Blenderi Boolean on stable ning annab sulle valiku kahe mode'i vahel(Carve, Bmesh) juhuks kui yks peaks alt vedama. Difference boolean op n6uab suletud geomeetriat nagu enamus appides ning eeldab ka, et geomeetria ei ole "katkine"(manifold). Bmesh mode'i puhul peab ka "tolerance" settingule t2helepanu pxxrama. S6ltuvalt tseeni suurusest on vajalik jagada 10-100ga.
@Pivot. Tegin eelmisel aastal skripti, mis paneb asja paika yhe nupuga(INSERT):
www.cgstrive.com/nw_center_pivot.py
Kasutamiseks viska startup kausta (\2.78\scripts\startup). Blenderis lihsalt vajuta INSERT. Txxtab yhel/mitmel objektil v6i EDIT MODE'is suvalisel elemendil (face,vert,edge).@Units. Aktiveerides Edge/Face info n2ed soovitud yhikuid automaatselt elementide valikul:
Loodan, et on abiks.
23. detsember 2016 - 20:22:55 · Otselink
-
ed 7 a
FFS! https://wiki.blender.org/
23. detsember 2016 - 21:52:29 · Otselink
-
samsa muidugi ei saa vabavara puhul sama nõuda nagu Adobe´i puhul, selge see. tahaks nende arendustiimis ollalihtsalt ja jura ära parandada. :P
-
blenderis on palju asju mis lihtsalt tekitavad küsimusi, ühes reziiimis on nii et kui objekt valitud, võid kohe mudida, teises reziimis pead muuhulgas valimise lõpetamiseks vajutama Enterit. jne.
-
-
ed 7 a
kokkuvõttes seda virinat ja vastuvirinat vaadates, tundub mulle, et äkki on vale tööriist valitud - 3d coat oleks äkki sobivam kui tõesti on soovi üldse 3d'ga tegeleda sest ega see polegi mingi lihtne asi mis kohe välja peaks tulema.
24. detsember 2016 - 13:27:34 · Otselink