Vestige Verdant

  • kjogiste 10 a

    Valminud Vestige Verdant veebilahendus: http://www.vestigeverdant.com/

    Uus eestlaste poolt loodud bränd, kelle tegevuseks 100% orgaaniliste kehahooldustoodete tootmine.

    Kui aega, siis oleksin väga tänulik kriitilise tagasiside ning soovituste eest.

    Tootedisain, -fotod ning veebiarendus & -disain: BluCloud Interactive OÜ (www.blucloud.eu)

    15. jaanuar 2014 - 12:02:53 · Otselink

  • lahe leht

    * keele valik alguses on täielik totrus
    * liiga mustvalge ehk selle valdkonna jaoks. kehahooldus ja mustvalge nagu tuhaga määriks :d

    15. jaanuar 2014 - 12:34:18 · Otselink

    1

    • +1 keelevalik

    Loe kõiki

  • kjogiste 10 a

    Aitäh tagasiside eest ning hindan sinu kommentaare veebilahendusele @vaalaskala.

    1.) Kas saaksid natukene spetsiifilisem olla, miks arvad, et see keelevalik esilehel on "totrus"?

    - mõtleme pisut, kuidas kõige mõistlikum antud juhul probleem lahendada: jätame arvatavasti välja ja suuname külastajad/kliendid vastavalt internetilehitseja keeleseadistustele.

    2.) Disainis olev must-valge on olnud taotuslik - antud juhul pole tegemist ainult tuhaga, mida nahale määritakse, aga toote koostisainesse see tegelikult väga vähesel määral ka kuulub:

    Vestige Verdant koostis:

    Humiinhape. Hümatomelaanhape. Fulvohape. H20. Lipiidid. Mineraalid. Botaaniline mass. Tuhk. Väävel.

    Kuna veebileht on jooksvalt arenev, siis igasugune tagasiside on tere tulnud!

    Ette tänades!

    15. jaanuar 2014 - 12:49:38 · Otselink

    1

    • PS! Vestige Verdant näomaski koostis: Humiinhape. Hümatomelaanhape. Fulvohape. H20. Lipiidid. Mineraalid. Botaaniline mass. Tuhk. Väävel.

    Loe kõiki

  • 1) ära püüa arvata mis keeles inimene sisu tarbib mingi suvalise arvuti tagant :
    * inimene võib osata mitmeid keeli
    * inimene ei pruugi midagi teada brauseri keeleseadistusest
    * inimene ei pruugi kasutada seadet mis omab pädevat keeleseadistust jne

    selle asemel mõtle kuidas inimesed lehele jõuavad? otsing, kampaaniad, jagamised ja tee kõik et otsides oleks vastava keelne sisu leitav adekvaatsete märksõnade kaudu , partnerid saaksid õiged lingid jne.

    .com eeldatakse , et vaikimisi en default ja kui otsinguga tullakse, siis saabutakse ju kohe õigele keelele.

    2) liiga taotuslik ja midagi ei tõuse esile, kõik on ühe tooniga. Tehke pildid ja footer sepias, sii svähemalt kontrastsus läheb tekstile ja pilt jääb emotsiooniks .

    Kuna seal mõned tooted ei ole nö valged kreemid vaid pigem tumedad, siis mustvalgelt, vabandan väga, jätab lihtsalt sita mulje :) värviline päästaks sellest muljest ka juhul, kui seal oleks khaki värvi kreem. Kehahooldus on pigem naiste ja kosmeetikute pärusmaa ja naised on väga emotsionaalsed, mustvalge ei anna seal seda topsi sisu emotsiooni edasi.

    15. jaanuar 2014 - 13:20:40 · Otselink

  • kjogiste 10 a

    Aitäh taaskord ülevaatlike kommentaaride eest @vaalaskala. Võtame eelpool toodut arvesse ja mõtleme, kuidas antud projekti puhul erinevaid muudatusi kõige efektiivsemalt teostada.

    1.) Lehele jõudmine: otsing, kampaaniad, jagamised ja landing pages osa on kõik turundusstrateegias läbimõeldud ning vastavad lingid/URL'id saadetakse ja suunatakse igale kampaaniale, partnerile jne eraldi, lähtudes sihtgrupi emakeelest ja kampaania, postituste jne eesmärkidest.

    2.) Värvide osas võtame kindlasti midagi ette.

    Tänud osavõtlikkuse eest!

    15. jaanuar 2014 - 13:36:17 · Otselink

  • aivopaas 10 a

    Whitespace ja teksti suurused tunduvad kuidagi kaootilised. Sisuteksti ja headeri vahele paneks 2x rohkem õhku, praegu tekib kange tahtmine üles scrollida, nagu seal oleks veel mingit sisu peidus. Selgelt eristuv pealkiri igal lehel aitaks veelgi seda probleemi leevendada.

    Tellimuse info kirju tausta peal on see peen tekst väga kehvasti loetav.

    Headeri teeks pigem kõrgemaks ja paigutaks logo sinna, praegu sisulehel on teine üsna kahvatu ilmega.

    15. jaanuar 2014 - 13:58:02 · Otselink

    1

    • Suur aitäh @aivopaas, väga oluliste tähelepanekute eest - võtame need arvesse ja rakendame veebilahendusele.

    Loe kõiki

  • jüri 10 a

    Väiksemate detailde kallal norides:

    Selle pildi väljalõigatud juuste osa riivab silma. Kindlasti saab tõetruumalt.

    http://www.vestigeverdant.com/page/en/the-benefits
    Seal lehel häirib natuke, et purgike oleks justkui viltu. Võiks vasaku serva järgi püsti joondada selle, oleks esteetilisem tulemus.

    http://www.vestigeverdant.com/page/en/how-does-it-work
    Siin ei saa aru, millised tekstid on pealkirjad ja millised rõhutused.
    Võiks kasutada suuremaid ja rohkem eraldavaid pealkirju ja rõhutused näidata nt. boldis.

    Logo võiks olla suurem. Ilus ja annaks lehele rohkem emotsiooni juurde. Nõustun aivopaasiga, et üleval oleks rohkem mõju. Hetkel footeris FB ja kontakti vahel mõjub teisejärgulisena.
    Esilehel logo on oma mõõtudelt tegelikult väiksem kui sinna kuvatakse ja sellepärast udune.

    Oranž värv menüüs ja teksti valides ei tundu kõige sobilikum. Kui juba teha must-valget veebi, siis võiks sellega lõpuni välja minna. Tehes valitud menüü elemendi näiteks musta taustaga (täbilik), alajoonega või mingit muud moodi värvi mitte kasutades.

    Edit: Kiire katsetus, et mõtteid paremini illustreerida. Font on juhulik Georgia. Aga ülesehituselt äkki oleks nii parem. Loodan, et on abiks otsustamisel:

    15. jaanuar 2014 - 14:11:08 · Otselink

    1

    • @jüri - suur kummardus pingutuse eest, see sketch/kavand aitab meid väga kaasa ülesehituse muudatuste tegemise juures ja andis uusi ideid.

    Loe kõiki

  • kjogiste 10 a

    @jüri - mul on siiralt heameel, et leidsid samuti aega veebilehte analüüsida ja seda VIP taustapilti hakkas disainer juba uuesti lõikama. Kõik teised tähelepanekud on juba tööde nimekirja üles loetletud ja proovime leida kõige efektiivsema viisi, kuidas neid elemente paremini lehele rakendada.

    Kõik senised kommentaarid ning tähelepanekud on meie edasistele arendustööde analüüsile väga kaasa aitanud ja tänan väga pixel.ee kommuuni osavõtlikkuse eest.

    15. jaanuar 2014 - 14:22:33 · Otselink

  • kukemari 10 a

    Mulle väga meeldib, et see teema ei sätenda, ei ole muul võimalikul stereotüüpilisel viisil nii-öelda "naiselik". Palju õnne kesktee leidmisel haha sest minu arvates on must-valge ilus.

    Pinda käis, et ma ei saanud pikalt aru, MISASI see üldse on, kas on mingi sari või üks toode. Alguses arvasin, et kingaviks:) Siis käis korra peast läbi mõte söödavast (kalamari nt?), siis sain aru, et mingi kosmeetikateema. NÜÜD vist jõudis kohale, et on üks toode ja see on näomask. Ühesõnaga. Või siis sari ikkagi, nagu siin pixlis esimene lause ütleb?
    Vb mul on pikad juhtmed.
    PS. olen naine:D

    15. jaanuar 2014 - 16:38:44 · Otselink

    2

    • see kusjuures on super tähelepanek. isegi kui väga hoolsalt leht läbi vaadatud, ei saa kuskilt aru, mis see siis on :D

    • Eesmärgid kaardistamata?

    Loe kõiki

  • kjogiste 10 a

    Tere, @kukemari.

    Eelkõige aitäh tagasiside eest ja meil on heameel kuulda, et see must-valge teie maitsele vastab, kuid tõesti peame tublisti tööd tegema, et leida see kuldne kesktee - ajurünnakuks materjali hetkel juba rohkem kui küllaga, mille eest oleme nagu ka varem mainisin: väga tänulikud.

    Rääkides nüüd konkreetsemalt põhiprobleemist, et aru ei saada millega täpselt tegemist, siis siinkohal nii kurb kui see ka ei oleks on olnud palju koosolekuid ja kokkusaamisi, kus kliendile seda sama proovitud mitmeid kordi selgeks teha, aga tänu avalikule tähelepanule on võimalik meil saata kliendile URL: http://pixel.ee/teema/vestige-verdant, mis paneb tema kivikõva seisukoha ehk rappuma.

    @kaups - eesmärgid iseenesest on kaardistatud, aga teine asi, kuidas turundusmeeskond, kes Vestige Verdant projekti puhul kolmas teenusepakkuja, sellega hakkama saab - arvatavasti tuleb antud juhul strateegia uuesti läbi mõelda ning äärmisel juhul puhtalt paberilt algust teha, sest nagu näha on kommuunipoolseid "tähelepanekuid" ja "kommentaare" juba piisavalt, mis annab selleks märkimisväärselt hea põhjuse.

    Ei väsi tänamast!

    15. jaanuar 2014 - 17:30:58 · Otselink

    2

    • ma soovitaks see launchida ja minna kuskile kaubamajja vms kohta klientidelt tagasisdet küsima, las brausivad tassi kohvi vms ees

    • Hea ekspromt idee, ütlen turundusmeeskonnale edasi kindlasti. Halba ei teeks.

    Loe kõiki

  • Allar 10 a

    Keelevalik - avasin lehe, esimese laksuga panin keelevaliku ristist kinni. Nagu eespool mainitud, siis .com lehe eeldus on, et see inglise keeles. Nüüd iga kord, kui ma pealehel päises logole vajutan, kuvatakse uuesti keelevalikut.

    Millega tegu - nagu eespool mainiti, kuskil pole kiiresti kirjas, et mis asja veeb see on. "About vestige..." pange ikka esimeseks, küsimuste järjekord. Miks, kuidas jne, pole mõtet jalgratast leiutada. About lehe all on muidugi jutt missioonist ja filosoofiast, aga esimene lause peaks ikka tootest endast olema, inimlikult ja arusaadavalt.

    Üldine navigatsioon - kui "About..." leht lahti on, siis kaob päises logo ära. Kuidas ma avalehele saan? Ahaaa, logo on lehe jalusess kolinud... nojah.

    15. jaanuar 2014 - 20:03:11 · Otselink

    2

    • Tänu kommentaarude eest @p2tu. Võtame arvesse, kui muudatusi sisse hakkame viima.

    • PTV :)

    Loe kõiki

  • Jüri: Logo

    ja keelevalik popupina ei ole tore, ei ole tore, ei ole tore ...

    16. jaanuar 2014 - 13:39:38 · Otselink

    3

    • Tänud teile kinnitamast.

    • (Y) hahaaa

    Loe kõiki

  • Ooker 10 a

    Ei ole ilmselt otseselt selle veebi teema, aga mind hakkas millegipärast kohe häirima logo sarnasus
    sellega.

    Et see tuhk, millest eespool juttu, oleks nagu tuhatoosist võetud :)

    17. jaanuar 2014 - 15:08:58 · Otselink