VEEB: Südameapteek

  • Robert 2 a

    Südameapteek on uuenenud (võrdluseks Apotheka).
    Tegelikult uuenes bränd laiemalt.

    04. juuni 2015 - 10:00:23 · Otselink

  • Veebistiil 10/10.

    Lõpuks midagi ka päris arvuti ekraanile optimiseeritud ja originaalne struktuur. Ja ilus on!

    04. juuni 2015 - 10:20:16 · Otselink

  • tfr 2 a

    "Päris arvutile optimeeritud" jah - alla 1400px laiuse läheb horisontaalselt skrollitavaks. Ja mingit responsive-varianti pole. Retina-tuge see-eest ka mitte.

    Huvitav, kes selle lehe tegi? Best-marketingi link üleval ütleb, et identiteedi tegi Tank, samas see veeb on 180° vastu kõigile neile asjadele, mille trummi nende veebitütar OKIA taob.

    04. juuni 2015 - 10:59:11 · Otselink

    3

    • Struktuur ja originaalsus desktopil vs Tamagotchi'dega loetavus. Mõlemat korraga on raske, minu jaoks vähemalt pole zoom-in probleem rohkem kui scrollimine nendega. Ilus leht ju :)

    • Meie ei ole selle autorid jah, ma ei teagi, kes on ausalt öelda. Mulle ka ei istu.

    Loe kõiki

  • tajo 2 a

    ma tõesti tahaks uskuda, et mobiiliversioon ikka tuleb, lihtsalt äkki launchiks ei jõudnud valmis? võib-olla pole ka seepärast tegija veel seda ise välja reklaaminud :)

    aga üldiselt: mulle alati meeldib, kui keegi katsetab uusi layoute. mõnikord need töötavad, mõnikord mitte. aga vähemalt proovitakse uus vagu künda.

    04. juuni 2015 - 11:35:45 · Otselink

  • Ilusad elemendid on kokku laotud nagu jumal juhatab, esiteks see ei ole ilus, aga mis palju olulisem, navigeerida seal ei ole just väga lihtne. Muidu tajo'ga nõus, mulle ka meeldib kui keegi uusi asju katsetab jne, aga see veeb hetkel on läbimõtlemata. See veeb peaks olema kindlasti "Content First", aga hetkel nagu mõne disainibüroo portfolio katsetus.

    Mis ma öelda tahan on laiemas plaanis see, et apteek ei ole koht kus uusi asju katsetada. Ma eeldan, et seda veebi kasutatakse reaalse vajadusega ja selline katsetuste tilulilu ei ole siinkohal hea.

    Muidu veeb kui selline on suht tore, aga avaleht on õudus.
    Kas keegi suudab mõne reaalse ravimi ja info selle kohta leida?

    04. juuni 2015 - 13:01:55 · Otselink

  • Ravimid võiks tõesti kättesaadavad olla, mitte vaid läbi otsingu.
    Suurel ekraanil scrollides häirib see, et taustapilt jookseb kaasa ja teeb jube närviliseks olemise.

    Kujundus ise muidu väga meeldib.

    04. juuni 2015 - 13:44:55 · Otselink

    4

    • Ja mitte midagi teemal valge kiri helehallil taustal?

    • terve referaadi võis kirjutada selle veebi kohta, lingid on ka lahedad, st läbivalt erinev käitumine linkidel eri lehtedel ja tekstist eristamatud lingid.

    Loe kõiki

  • Kivaa 2 a

    Ravimite otsing võiks vähemalt tark olla, et ma ei pea täpselt teadma kuidas midagi kirjutatakse. Pakub reaalajas vasteid ntx.
    Kas Aspiriin kui selline tänapäeval ei eksisteeri? Otsing andis 0 tulemust

    04. juuni 2015 - 14:47:49 · Otselink

    8

    • *aspiirin kui mitte kaubamärk on eesti keeles ikka 2xi ... igaks juhuks mainin

    • Robert novot, sellepärast peabki otsing tark olema

    Loe kõiki

  • tajo 2 a

    Apotheka leht on nt. hea näide sellest, kuidas üks otsing apteegilehel toimida võiks.

    04. juuni 2015 - 15:19:53 · Otselink

    8

    • velvet/modera tegi seda. fraktal pole apteegimaailmas veel sees käinud :)

    • ravimiinfo.ee, apteegiinfo.ee, Benul olevat oma mobiilirakendus ka, mis lähimat apteeki näitab jms.

    Loe kõiki

  • Apteekide bränd vastab veebibrändidile, mis omakorda on julge ja eristuv- 10/10
    - Võrrelda veebistiili suvalise ZXY-lehega, kus veeb ei vasta eelnevalt loodud brändile on kohatu. Kujunduse stiilid veebidel on täiesti erinevad.

    - Otsingu kasti saab alati headerisse lisada.

    - See kas aspiri(i)n on andmebaasis i või ii, kas textfield on auto-search output, kuidas otsingutulemused kuvatakse on oluline, aga seosetu kujunduse ja brändiga. Andmebaasid ja otsingutulemuste lehed saab alati ümber seadistada ilma brändi seoseta. Lisaks ei tundu leht olevat e-poe eesmärgiga ja võrrelda e-poega on jällegi seosetu brändiga.

    Avalehe struktuur on siin see, mis mulle vähemalt silma jäi. Suurte Munadega disainer!

    04. juuni 2015 - 16:21:55 · Otselink

    8

    • Sa ei saa asja ivast aru. Ravimi nime teades ja kirjutades korrektselt tuleb ravim välja, aga sinu Ibumax on tore näide "erand?" mis välja tuleb. Otsi mõnd ravimit kus on 3 ladinakeelset sõna

    • Lähed apteeki, ütled, et sul küüneseen ja saad abi. Web ei peaks olema erinev. https://apteek.apotheka.ee/ trükid küüneseen sisse on peaaegu sama tore elamus kui apteekis, kenasid neiusid aint pole

    Loe kõiki

  • Dim 2 a

    Frizuukas, kas sa oled rumal? Ravimid pole naljaasjad ja sarnaste raviminimega tooteid on küll ja küll, aga omadused on hoopis teised. Kuritegelik on hakata ise pakkuma ravimeid oleksioloogia teel kui otsija on tootenime sisestanud valesti. Ravimeid tuleb täpselt teada ja veebist ostadki ravimeid mida sa täpselt tead, mitte ei kirjuta sisse kõrge vererõhk ja kukud ise midagi manustama.

    Nende lehel saab vaadata mis ravimeid nad müüvad, mis hinnaga ja millises apteegis. Pole mingit ostukorvigi, millest üldse poleemika?

    04. juuni 2015 - 17:32:43 · Otselink

    4

    • Mis sa ulud? Sa ei saa netist nagunii osta, saad vaadata ainult hinda ja ju see on nende kontseptsioon. Lepi ometi sellega. Sa oled tõesti vist iga ala ärigeenius:D Lihtsalt jämmid tühjast kohast.

    • Kuidas ma jammin tyhjast kohast, kui vōimatu on leida, kas on ntx läätsevedelikku ja kas on olemas mulle lähimas apteegis?

    Loe kõiki

  • wuzz 2 a

    no sorry aga see ravimi otsing on siiski sitt. asula valik võiks siiski enne tootenimetust valitav olla et mulle korraga 500 tulemust näkku ei visataks, millega midagi peale hakata pole.

    aga muidu jah tip-top välimus ju, v.a. see et 2015 aastal keegi jällegi mitte mobiilisõbraliku lehe teinud.

    04. juuni 2015 - 23:00:35 · Otselink

  • Mul tekkis küsimus, kas inimesed on tõesti nii teadlikud ravimite nimedest, et vana hea otsingukast nii tähtsa koha endale saab? Vanaema-test näitas, et "paratsetamool" ja "aspiriin" peale ei tule midagi välja... ma tahan seda öelda, et inimesed reeglina ei tea, kuidas ravimi nimesid kirjutatakse. Seega märksõnaotsing on suht möh.

    Võibolla esimese asjana vahetaks ära rippmenüü ja otsingu välja - minu jaoks on olulisem mulle lähima apteegi aadress või asukoht. Teiseks valiks äkki mingi valdkonna... ma tean, et osades apteekides on suured sildid laes või kauba lettidel, näiteks VITAMIINID, SÜDAMELE, LIHASTELE, RASEDATELE jne. Äkki see võiks teine filter olla... sealt edasi juba on lihtsam midagi arendada.

    Ma mõtlen, et UX veebis saaks siin vabalt olla sama, mis UX poes.

    05. juuni 2015 - 01:16:43 · Otselink

    3

    • Jah, seda me siin räägime

    • Siis on hästi :P

    Loe kõiki

  • Väga kiirelt plussid ja miinused sellel lehel. Loomulikult subjektiivselt aga vb on sellega siis midagi peale hakata, kui viitsitakse mõelda, miks ma ühe või teise + või - märkisin.

    + Kujundus on uudne ja maitsekas, elemendid on ilusad, hästi valitud värvid ja fontide suurused.
    - ei ole responsive
    - ravimite otsing töötab ainult kui tead ravimi täpset nime
    - Läbivalt ei ole võimalik leida mugavalt/kiirelt ravimeid, nende hindu ja millistes apteekides nad on saadaval

    - avaleht (ekraani kasutus) - 50% esimesest vaatest on banner, mis ei edasta mingit erilist sõnumit
    + Apteegid (mõnus otsing ja töötab pc peal ilusti)
    + Nõuanded (mõnus kiire filter)
    - Nõuanded (artikli kõrval olevatel toodetel ei ole hindu, ei saa klikkida et lugeda toodete kohta lähemalt)
    - Pakkumised (toodete juures on allahindlused, aga ei ole enamasti hinda), seega allahindlus -25% ei anna hinna kohta erilist teavet.
    + Nõusatmine (lihtne ja ülevaatlik)
    - Nõustamine (teenuse kohta lugemiseks peab klikkima teenuse nimel, mis ei ole arusaadavalt link)
    - Nõusatmine (testid on tekstiga sama värvi, ei ole arusaadavalt klikatavad)
    - Ravimid (ei ole kategooriaid ja filtreid)
    - Ravimid (otsing töötab ainult teades täpset toote nime)
    - Ravimi otsingu tulemused on esitatud apteekide kaupa, ei saa filtreerida toodete, tootegruppide, tootjate jne kaupa
    - Ravimite kohta ei ole võimalik näha mingit infot peale nime ja hinna
    - Otsingu tulemusi ei ole võimalik lingata / pmst tooteid ei ole võimalik lingata
    + Meist (ilus ülevaatlik leht)
    - Meist (pealkirjad on allajoonitud, nagu nad oleks klikatavad, mida nad sellel lehel ei ole)
    - Lehe Jalus (hall tekst hallil taustal)

    05. juuni 2015 - 15:12:21 · Otselink

    3

    • Vbl leht ei peagi responsive olema kuna inimene läheb nagunii apteeki ja ei hakka netist ravimeid otsima. Aga ettevõttel on veebilehte siiski vaja ja mõõtmised on näidanud, millega lehte enim vaadatak

    • Ma ei ole rääkinud online müügist, ma räägin info leitavusest ja esitamisest. Suhtumine, et ei peagi responsive olema ja ei peagi info leitav olema ongi see vale suhtumine, mille vastu ma mölisen.

    Loe kõiki

  • Loll mees otsib googlist aspirini (ühe ja kahe i'ga) (SEO test):

    https://www.google.ee/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=apteek+aspirin

    Kas mõtlesite: apteek aspiriin

    https://www.google.ee/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=apteek+aspiriin

    Mõtlemisainet, miks südameapteek googlist välja tulema ei hakka kui seda just ekstra ei otsita.

    05. juuni 2015 - 18:05:19 · Otselink