Mountbirch

  • Sai endaga seotud ettevõttele loodud uus leht. Mulle tulemus meeldib ja hetkel ma ise sealt mingeid suuremaid vigu ei leia.
    Kui kellelegi midagi silma jääb, on igasugune kriitika on ka teretulnud.

    Leht ise: https://mountbirch.com

    31. oktoober 2017 - 17:53:19 · Otselink

  • Kivaa 4 n

    Ma tooks välja ühe põhilise vea, ükski portfoolio valik ei avane, neid vigu mis silma hakkavad on veel, aga see põhiline.

    31. oktoober 2017 - 18:05:49 · Otselink

  • Portfoolios polnud tõesti ühtegi linki. Ei mõelnud sellele väga.
    Tekitasin sinna juurde funktsionaalsuse lisada linke ning tekitasin kahte tüüpi lingid external ja internal, kus ikoonid on erinevad ja ühel on target blank küljes.
    Panin paarile lehele lingid ka külge nüüd.

    31. oktoober 2017 - 19:47:00 · Otselink

  • tajo 4 n

    We offer comprehensive software development services from background design to design.

    31. oktoober 2017 - 19:47:26 · Otselink

    1

    • :) parandasin ära

    Loe kõiki

  • jüri 3 n

    Saan aru, et tegemist on alustava ettevõttega ja seega eeldan, et kodulehe peamine eesmärk on leida uusi kliente, koostööpartnereid ja süstida külastajasse usaldust ettevõtte võimekuse ja jätkusuutlikkuse kohta. Tõsi on, et need eesmärgid ei ole hetkel väga hästi täidetud.

    Põhiline millega usaldust tekitada on eelnevad positiivsed kogemused ehk tööd. Ükskõik kui palju kodulehel ennast ei kiida, siis eelnevad tööd on ikkagi need, mis räägivad ja tõenäoliselt on suurimaks määrajaks kas koostöö algab või mitte. Antud lehel on tehtud tööde presentatsioon väga kasin. Üks pilt arvutist, kus on ekraanil väikselt tehtud töö ja üldine projekti pealkiri, ei ole piisav. Võimaliku kliendina tahaksin näha täpsemat tulemust, kirjeldust tehtud tööde osas, tööde mahu osas, tööde keerukuse osas jne, mis aitaks mul kujundada arvamust ettevõtte reaalse võimekuse kohta.

    Järgmine vahend, millega usaldust luua on inimesed ehk meeskond. Kes on see salapärane ME, kes kirjelduse järgi on väga võimekas nii arenduses, UX analüüsis kui ka disainis? Tahaks reaalselt neid inimesi natukenegi tundma õppida. Kasvõi CV või eelnevalt teostatud projektide tasemel.

    Konkreetsemad tähelepanekud:
    * Tekkis küsimus, et miks on MEIST lehel info esitatud karusselli kujul? See ei ole väga mõistlik nii navigeerimise kui kasutajakogemuse mõttes. Hiirega desktop arvutis on väga tülikas 5px mummule pihta saada, dragimise peale hiirega ka väga lihtsalt ei tule. Lisaks on praktiliselt igasugune ajatatud sisu, mis ei allu kasutaja kontrollile (sõidab poole lugemise pealt eest ära), väga halb kasutajakogemus. Peamine on küsimus, et miks just nii on otsustatud ja valitud tuhande võimaluse hulgast üks kehvemaid.

    * Call to action "Võta ühendust" esilehel. Olgem ausad, kes see võtab ühendust reaalselt ainult avalehel oleva info ja emotsiooni pealt? C2A võiks toetada ülevalpool esitatud eesmärke ja näiteks juhtida kasutaja olulise/määrava sisuni ehk tehtud tööde ja meeskonna tutvustamise juurde.

    * Kontakti all olev kaart on väga krüptiline. Tartlasena on see mulle kasutu. Abiks oleks kui kuskil oleks nt. link, et ava Google mapsis. E-posti link võiks ka link olla.

    * Blogis võiks saada ka pildil klikkida.

    * Sloganis seisab, et soovite pakkuda uudseid lahendusi. Ma usun, et ma ei tee liiga kui ütlen, et see veeb on tavalisemast tavalisem. Virmalised loovad visuaalselt efektse esmamulje (jah mulle ka virmalised meeldivad), aga edasised leheküljed jäävad lahjaks. Pärast esimese emotsiooni möödumist tekitavad virmalised küsimusi, et kuidas need ettevõtte ja tarkvaraarendusega seostuvad, kas see on osa brändingust, taustalt paistavad suured mäed, mis Eestiga kuidagi ei seostu jne. Eeldaks, et visuaal ja sisu moodustavad terviku, hetkel on virmalised lihtsalt vahend kiire efekti saavutamiseks, ilma sisulise toeta.

    * Tekstidega võiks/peaks tööd tegema. Kohati on laused väga segased ja mitmeti mõistetavad. Näiteks: "Meile on tähtis luua kliendile läbimõeldud, uudseid ja hästi toimivaid lahendusi, mis annavad lisaväärtust meie klientidele." Siit on ikka väga raske aru saada, et kes on kelle klient ja kellele lisaväärtust luuakse. Ka peamise slogani "Aitame teie klientidele anda parima kasutajakogemuse" sisu on üpris raske tabada. Mis kontekstist on jutt, mis situatsioonis mida antakse, keda aidatakse, kuidas on tagatud parim kasutajakogemus (kuidas mõõta parimat kasutajakogemust?) jne. Kõiki neid mõtteid saaks oluliselt lihtsamalt, konkreetsemalt, kasutajasõbralikumalt sõnastada.

    Loodan, et sa ei võta mu monoloogi liiga tõsiselt vaid pigem aitab see edasi mõelda ja teha asju paremaks. Edu!

    31. oktoober 2017 - 23:07:20 · Otselink

  • Tegelikult seda ma siit vastuste näol lootsingi saada.

    Lehe eesmärk on olla visiitkaardiks ja kindlasti kõigi komentaaride abil saab asja paremaks.

    Portfolio osast niipalju, et reaalsuses oleme kõvasti kogenumad backi arenduses ja seda pildi näol välja näidata ei saa ning backi töid ma väga veebi kaudu ei oota. Äkki eksin aga sealt ka frondile/veebile keskendumine portfoolio abil tuli. CV'd aitaks kaasa, aga kuna me ei pruugi olla ainukesed arendajad siis selle ME eesmärgiks oli jätta meelde inimestele nimi Mountbirch OÜ mitte Kaur, Henry ja co.
    Ühelt poolt hetkel pole seal liiga palju frondi ja disaini projekte mida saaks välja näidata selle firma alt, aga teisalt kuna mõned natukene mahukamad asjad on tulekul (back + front), siis ei tasu seda osa ära kaotada. Lisaks oli plaan osadele uutele projektidele kirjutada ka case study stiilis tekstid blogisse ja siis näiteks portfooliost sinna linkida.

    Konkreetsematest tähelepanekutest ka:
    * Meist lehtel sai slider valitud põhjusel, et ma ei teadnud, kui palju ja mis sisu sinna täpselt tuleb ning see tundus mugav mugav lahendus sellele probleemile. Eks mõtlen kuidas paremini saab.

    * Esielehe CTA linkida blogisse või portfooliosse on tõesti parem mõte.

    * Kaardist niipalju, et see oli seal mõeldud illustreeriva elemendina. Kontakt lehe eesmärk oli anda edasi firma rekvisiidid ja mitte midagi enamat. Hetkel jätan selle kas nii või kaotan selle kollase markeri ära kuni selle lehe eesmärk meie jaoks muutub.

    * Blogis pildid lingiks tegemist vaatasin juba ise ka.

    * Sisu, sloganid jne saab kindlasti üle vaadatud.

    01. november 2017 - 00:34:33 · Otselink

  • Kivaa 3 n

    Päris palju asju tõi Jüri hästi välja, põhiline mõelda, et miks mingi asi lehel on ja kuidas see ärile kasulik, mis tegelikult müüb jne.

    ps. Help you redefine your customers digital experiences — see lause on väga confusing, saan aru, et sõna WE peaks sinna ette lugema, aga alati silm seda nii ei haara, pealegi Help sõna on sul suure tähega, ehk lause algus WE Help.... ei ole grammatiliselt korrektne.

    01. november 2017 - 13:06:39 · Otselink

  • ventt 3 n

    siin on ka midagi juhtunud ...

    01. november 2017 - 13:39:06 · Otselink

  • Puhtalt huvi pärast küsin, et miks menüüs on vaja sõnad läbi kriipsutada? On äge? Et justkui liigutad kursori sinna kuhu minna tahad aga vastukaja on "seda pole, tõmbame maha".

    16. november 2017 - 11:19:39 · Otselink

    3

    • Kunst mitte ux noh

    • Miks peaks keegi ostma UX teenust firmalt, kes isegi oma kodukal UXga hakkama ei saa?

    Loe kõiki