Luberg & Päts

  • tajo 3 n

    Luberg & Päts by Imagine

    23. november 2017 - 21:39:47 · Otselink

  • jüri 3 n

    Fotode kasutamisest
    • Hetkel avalehel (või siis sisulehtedel) on fotod inimestest lihtsalt "flipitud". Portreepilte ei tohiks mitte kunagi peeglisse keerata! Inimene, eriti nägu, ei ole kunagi 100% sümmeetriline ja võib väga oluliselt moonutada isiku reaalset olemust.
    • Mulle kui hobifotograafile on esmaemotsioon inimese ja tausta osas nö fake, kuna tajun, et sellist bokehit ja teravussügavust ei ole reaalselt/füüsiliselt võimalik saavutada. Võib-olla sellest tehislikust bokeh taustast loobuda ja kasutada ühevärvilist tausta. Avalehel olevad inimesed kindlasti heidavad ka üksteisele varje kui nad nii seisavad...
    • Subjektiivne, aga sisulehtedel selline fotode kasutus kus keegi sulle pingsalt silma vaatab on mõnevõrra häiriv.

    Pealkirjad ja tekstid
    • Tekstide kastindamine ja suvaline joondamine ei kutsu absoluutselt lugema. Võiks öelda, et isegi raske on seda sisu jälgida ja nuputada, et miks samal hierarhilisel tasemel olevad pealkirjad on joondatud taandesse jne.
    • Tekst võiks olla suurem ja teksti reavahe kõrgem.
    • Valged kastid praktiliselt valgel taustal, mis eristub ainult tänu varjule, muudab pildi segaseks ja varjud "määrdunuks".
    • Valge tekst oranžil taustal on väsitav.
    • Sisu esitamisega võiks rohkem vaeva näha, bulletid, tabelid, äkki mõni infograafika?

    Üldine
    • Logo pisike tekst on suhteliselt udune ja loetamatu.
    • Peamiste navigatsioonilinkide kastikestes on "Teenused" ja "Meeskonna" juures must nool, kontakt on ilma nooleta. OK, saan aru küll, et see tähistab teise taseme navigatsiooni olemasolu, aga ma ei arva, et seda peaks antud situatsioonis, enne avamist, nõnda rõhutama.
    • Keelevaliku ja kontaktandmete linkidel võiks olla hover.
    • Meeskond lehel ei ole pealkirja

    24. november 2017 - 01:45:38 · Otselink

  • Head punktid Jüri!

    Fotolahendus jätab tõesti odava mulje. Ma ei tegele fotograafiaga, aga saan ka selgelt aru, et asi on väga ebaloomulik. Taustal on jahe valgus ja esiplaanil on soe valgus.

    Sellel lehel ei ole selgeid fookuseid ja mingit loomulikku tarbimise teekonda. Kõik on ühtlaselt mürane ja mitte kutsuv. Visuaalne grupeering on naljakas ja loomult kokkukäivat sisu on justkui meelega üritatud lahti murda. Näiteks meeskonna lehel isiku kirjeldus ja isiku nimi omaette kastidesse pandud.

    24. november 2017 - 10:12:53 · Otselink

  • tfr 3 n

    768-1024 breakpointi peal on arusaamatult suur see asi - menüü on mingi 150px kõrge. Tulemus iPhoneX peal landscape formaadis:

    https://www.dropbox.com/s/q2knop187cqw9kw/File%2025-11-2017%2C%2016%2036%2007.png?dl=0

    Lisaks on logo PNG ja venitatakse seal karvaseks ära.

    25. november 2017 - 16:37:47 · Otselink

  • Robert 3 n

    Mul tekkis kaks hästi praktilist küsimust:

    Kuidas peaks käituma tellija 2017, kui ta sellise töö saab? Reaalselt, mis on hea lahendus, kui keegi ütleb, et näe, tegime sulle sellise kodulehe.

    Mida mõtleb tegija, kui ta raha eest sellise töö teeb 2017? Keegi päriselt on kuskil, kes on arvanud, et see on ju hea mõte.

    Tellija ilmselt ei ole nii teadlik auditit teostama kui Jüri ja Imagine kasutab rumalust ära lihtsalt.

    25. november 2017 - 16:56:00 · Otselink

  • tajo 3 n

    Robert, selle eeldus on see, et klient ei tahtnud sellist disaini.

    kõikide pixlisse postitatud veebide "häda" on see, et meie näeme ainult viimast versiooni. "esileht-ver28-final-2.psd".

    võib-olla klient tahtis täpselt sellist disaini ("palun tee logo punase kastiga!")
    võib-olla on see kollektiivi kompromiss.
    võib-olla oli see disaineri maitse.
    võib-olla oli nõrk disainer.
    võib-olla see töötab selle ettevõtte klientidega.
    võib-olla oli see hoopis templiit, mis sisse osteti.
    võib-olla alguses pidid olema ühtmoodi fotod ja siis hoopis tegi fotograaf teistsugused.

    jne jne jne.

    25. november 2017 - 22:00:30 · Otselink

    1

    • Ma kahtlustan ka, et sellised veebid pigem sünnivad siis, kui klient disainima hakkab

    Loe kõiki

  • jüri 2 n

    Tajo, suures pildis pole ju oluline, et milline see protsess täpselt oli. Loeb lõpptulemus. Usun, et need sinu esitatud punktid on suhteliselt pädevad pea iga veebiprojekti kohta. Need on tööprotsessi osa, mille juhtimisega tuleb tegeleda.

    Oma kommentaaris ma teadlikult ei hakanud kommenteerima suuri ja põhimõttelisi otsuseid kontseptsiooni, ülesehituse või disaini osas. Tõin välja puudujääke, mida annaks lihtsasti parandada, et lõpptulemus saaks parem.

    26. november 2017 - 11:51:10 · Otselink

  • tajo 2 n

    mhm. nõus. ma lihtsalt mõtlesin nende Roberti punktide peale. et mida peaks tegema sellises situatsioonis agentuur ja mida klient.

    mida saab teha klient: meil on olnud ajaloos paar juhtumit, kust meilt on tellitud nö kolmanda osapoole "disainiaudit". nagu ehitusjärelvalve. vaatame sõltumatult kliendist ja agentuurist tehtud töö üle ja anname oma tagasiside. mis meie hinnangul töötab, mis ei tööta. ja siis jääb kliendi ja agentuuri otsustada, mida sellest kasutada. aga klient saab vähemalt kindluse, et nad ei pea ainult oma tarkusest otsuseid langetama.

    mida saab teha agentuur: meil on olnud ajaloos ka paar juhtumit, kus ka kõige parema juhtimise ja selgitamise korral võtab klient ikkagi disaini oma kätte ja hakkab tegema asju, millele me oma nime alla panna ei saa. siis olemegi tavaliselt nii kokku leppinud, et klient saab oma disaini kätte aga meie nime kuskil kunagi ei mainita.

    26. november 2017 - 13:32:00 · Otselink

  • Robert 2 n

    Seda auditi võimalust ma mõtlesin isegi, et kas see on olemas. Klient, mulle tundub, oma põhiäri kõrvalt enamasti ei ole võimeline seda kodulehe tegemise teenust ostma. Lihtsalt ei tunne valdkonda, tehnilisi võimalusi, piiranguid jne. Järelvalve ostmine nt e-poe või mõne suurema investeeringuga projekti puhul ilmselt on marginaalne täiendav kulu võrreldes mitte-töötava asja saamisega lõpptulemusena.

    26. november 2017 - 16:29:32 · Otselink