Andmorefashion.com

veeb · okia · finestmedia · baltika

august 2014

andmorefashion.com

Lühikirjeldus

Baltika koondas kõik brändid - Monton, Mosaic, Ivo Nikkolo, Bastion, Baltman - ühtse e-kaubamaja alla. OKIA tegi kogu lahendusele UX ja fashion'liku UI.

UX ja UI

OKIA

Analüüs, UX, tehniline arendus

Finestmedia

Intelligentne ja kaasamõtlev klient

Baltika

  • jüri 3 a

    http://andmorefashion.com
    Monton, Mosaic, Baltman, Bastion, Ivo Nikkolo e-poed.

    Tänasest lisandus Baltmani e-pood: https://baltman.andmorefashion.com/

    13. august 2014 - 12:05:59 · Otselink

  • Error. Usecase - klikisin linki "mehed"... sain Magento logo ja teksti.

    There has been an error processing your request
    Exception printing is disabled by default for security reasons.

    Error log record number: 284400125800

    13. august 2014 - 12:17:17 · Otselink

    2

    • Suur koormus vist :D. Eile veel töötas. Täna läksid uudiskirjad ka välja neil uue e-poe teemal.

    • esimese connecti peale ei tulnud mul üldse midagi

    Loe kõiki

  • tajo 3 a

    magento errors... magento errors everywhere! ja super aeglane ka. loodetavasti kergesti sirgeks triigitavad launchimured :)

    13. august 2014 - 12:22:10 · Otselink

    1

    • +1 ja tõesti väga aeglane.

    Loe kõiki

  • Kriv 3 a

    jõudsin näha backgroundi animatsiooni. Kuna ma fullscreen vahetust ei talu siis praegune lahendus meeldib väga!

    13. august 2014 - 13:13:17 · Otselink

  • kaups 3 a

    Tuunitakse. UI OKIA, tech Finest Media.

    13. august 2014 - 13:17:46 · Otselink

  • Oliver 3 a

    mnjah..

    13. august 2014 - 14:13:15 · Otselink

  • tüüne, aga näib, et tüüpiline magento lõks kus oma rolli annavad aeglane server, cache puudumine. Muidu kena mulje jätab , aga magento performance poolelt vaadake üle

    php5-fpm, opcode cache, nginx , varnish , redis ja saate parema/kiirema tulemuse tehniliselt positsioonilt.

    13. august 2014 - 14:30:30 · Otselink

  • Windous 7 + chrome teeb fontidega mingit nahka.
    Jaluses olev uudiskirja tekst vaat et loetamatu.
    FF peal näiteks oli ok, rohkem ei viitsinud vaadata.

    14. august 2014 - 11:56:58 · Otselink

    2

    • Kasutan siin juhust ja küsin. Enda serverist faile serveerides on selle jaoks tuntud häkk olemas, sundides Chromet svg fonti kasutama. Kas keegi teab aga mingit lahendust nt google fontide jaoks?

    • tegelesin sellega hiljuti. Uus chrome väidetavalt parandas vea lõpuks ära, tõestust pole veel näinud. Aga ikka svg'ks convertida siin näiteks link

    Loe kõiki

  • leedu 3 a

    thumbs up, jummala lahe leht ju .. Kaups, tublid olete!

    15. august 2014 - 00:43:08 · Otselink

  • Kisin veelkord vaatamas, kiirus lisab asjale võlu, väga hea töö

    05. september 2014 - 14:24:28 · Otselink

  • Miku. 3 a

    Täpsustaks....Finest Media = Finestmedia. Ning lisaks tehnilisele lahendusele oli Finestmedia poolt analüüs ning UI mockid disainerile.

    08. september 2014 - 12:43:23 · Otselink

    2

    • Muutsin nime ja täpsustasin rolli. Kas nii on OK?

    • Miku, nendest UI mockidest läks lõplikku töösse väga vähe, vaata/võrdle.

    Loe kõiki

  • Ostukorvi vaates olev pilt on üsna kehva kvaliteediga(miski pärast aetakse koodiga originaalpildi suurusest suuremaks). Rikub üldise, puhta mulje ära

    08. september 2014 - 17:07:34 · Otselink

  • Väike bug jäi silma. Meeste riiete lehel logo peale klikkides, et tagasi algusesse/avalehele minna viib kohe naiste riiete lehele.

    18. september 2014 - 16:53:01 · Otselink

    1

    • Lisaks Raleway fontil puudub latin extended tugi ja tootenimedes ž täht kuvatakse imelikult. link

    Loe kõiki

  • matude 3 a

    Veebi välimus on supper, vähemat ei eeldakski OKIA-lt. Aga kui kliendi eesmärk on suunata koondjõud välisturule siis jääb brändi nimi küll väga nõrgaks. "And More Fashion" meenutab neid vigases inglise keeles eBay ja Amazoni moe poode kus kogu kraam saadetakse Hiinast, Taiwanist ja Koreast.
    Töö infos on kirjas vaid UI/UX, seega eeldan et selles vallas loovagentuure arutellu ei kaasatud ja kliendil oli eelnevalt kindel otsus tehtud. See on huvitav, sest eelnevaltki on silma jäänud, et Eestis jäetakse tihti brändi nime mõtlemise faasist välja brändi visuaalse poole looja, kes võiks vastupidi selles osas ekspertarvamust avaldada…

    Edit: Või on nimega mingi varjatud viide mängus More ajakirjale ja moemaailmas tihti kasutuses lauselõpule stiilis "new shoes, bags and more"? Ka sel juhul jään endisele arvamusele, et nimi pole just tugev võrreldes muu teostuse tasemega. Aga eks Facebook oli ka alguses thefacebook jne. :)

    19. september 2014 - 11:34:34 · Otselink

  • Kivaa 3 a

    Ikka väga aeglaselt töötab. Üritasin vaadata meeste triiksärke, umbes 10 minutit võttis aega. Vahepeal tuli error: Our website is currently under heavy load. Come back soon! Keegi reaalselt tuleb hiljem tagasi?
    Sportlik huvi hoidis lehel kinni, reaalsuses vajutad X-ile kui leht laeb end üle 5-10 sekundi. Laadimise feedback on ka suht halb, sa ei saa aru kas sa klikisid lingile või ei.

    22. september 2014 - 10:00:00 · Otselink

    1

    • ilmselt sattusid uudiskirja saatmise kulminatsioonile. aga minu andmetel tech osapool tegeleb järjepidevalt asja tuunimisega.

    Loe kõiki

  • Shhh 3 a

    Kuidas siis esimene kuu möödunud on? Keegi võiks natukene veebimüügist ka rääkida - kas olid plaanipärased või alla arvestust? Kuidas geograafiliselt ostud jagunesid, jne. Reklaami on ikka tehtud, poodides plagud üleval, uudiskiri tulistab, bänner-jm trafficut ka.. :)

    22. september 2014 - 18:28:28 · Otselink

    3

    • Normaalne, aga mis see ilma erilise turunduseta tähendab, uudiskirjad läksid ju massiliselt välja?

    • Uudiskirjad on kogu aeg välja läinud.

    Loe kõiki