Mudeldamine

  • Tann 5 a

    Skin shader wip...

    17. november 2018 - 19:17:39 · Otselink

  • Tann 5 a

    18. november 2018 - 01:30:06 · Otselink

  • Tann 5 a


    25. november 2018 - 22:29:11 · Otselink

  • Tann 5 a


    10. jaanuar 2019 - 21:07:46 · Otselink

  • Tann 5 a

    13. jaanuar 2019 - 17:47:57 · Otselink

  • Tann 5 a

    1. Need to fine tune camera options in Houdini to match it with zbrush fake camera.
    2. need to re-scale and a move a inch some süikes so the edge of the spike part that touches the skin is not visible
    3. Need to texture desease part on Kerrigan face sides.
    4. Need to texture neck and torso
    5. Need to complete eye shaders
    6. Need to create facial hair
    7. Need to texture 234 hairstrings
    8. Need to build shader for hairstrings
    9. Need to create extra shader for element parts that are different in hairstrings
    10. Need to paint final speculars for oily areas of face
    11. Need to create VFX effect on top of the model.

    Note! This is not some photo bashing or marmorset, keyshot or photoshop editing. This is actual shaders and t5extures that are used in offline rendering engine to create VFX clip from model i have created.
    Trying full cinematic pipeline.






    03. veebruar 2019 - 16:31:04 · Otselink

  • Tann 5 a


    05. veebruar 2019 - 01:52:29 · Otselink

  • Tann 5 a

    wip

    05. veebruar 2019 - 02:17:55 · Otselink

  • Tann 5 a

    05. veebruar 2019 - 02:59:05 · Otselink

  • Tann 5 a

    https://www.twitch.tv/isuther

    23. veebruar 2019 - 19:44:34 · Otselink

  • Rähn 5 a

    Hei, ma vaatasin su twitch streami. See, et sa kõike teed mikroskoopilises skaalas, on muidugi tugevus omaette, aga kui sa teed seda büsti juba peaaegu aasta aega ja lõppu ei paista veel, siis see pigem viitab sellele, et sa täpselt ei saa aru, mida sa teed või tegema peaksid ja mis on järgmine samm, et vältida tohutut ajakulu. Sestap ka need soovitused sulle mitmelt poolt, et alusta pisut väiksemate tükkidega, et suudaksid asja ka lõpuni viia mõistliku ajaga ja nii on õppeprotsess kordades tulusam.
    Näiteks need kombitsad (või need...asjad?) Kerrigani peas. Sa tahad teha karakterit cinematic/VFX pipeline jaoks, jah? Siis see tähendab põhimõtteliselt seda, et karakter peab liikuma. Kui karakter liigub, kuidas sa neid kombitsaid plaanid liigutada? Selleks on põhimõtteliselt kaks varianti. Kas full-on physics sim või siis kombitsad ära rigida. Kui sim, siis neid kombitsaid ei saa simuda, kuna nad clipivad omavahel ja sedasi ei simuta nii suuri objekte, eriti, kui need on silmale nähtaval kohal. Kui on plaanis jointidega liigutada, siis need kombitsad peaksid olema rigimise jaoks sobivamad. Kas tervenisti sirged või siis ainult otsast sirged. Sedasi krussis ja rest positsioonis neid mudeldades ei saa head tulemust.
    Panen siia ühe klipi Jonathan Berubelt (yay!), kus on näha, kuidas protossi pats on mudeldatud. Pulksirge. Sellel on konkreetne põhjus, miks see nii on mudeldatud, Produktsiooni mudel, mitte makett. https://vimeo.com/198110142
    Sina töötad siis põhimõtteliselt lookdev maketi kallal praegu. Ma arvan, et õigetes terminites rääkimine ja arusaamine aitab sul mõista, mida sa konkreetselt teed ja mida sul teha on vaja. Mis on vajalik ja mis on üleliigne.

    Aga nii või naa.. neid kombitsaid saab hulga efektiivsemalt üles ehitada, kui sa seda siiani teinud oled. Õiget meetodit ei ole 3D-s olemas, aga on meetodid, mis raiskavad aega ja on meetodid, millega saab protsessi kiirendada, kvaliteeti kaotamata. See viimane on kindlasti parem. Iga kell, igal pool.
    Neid kombitsaid oleks pidanud nii tegema: mudeldad pmst kummivooliku-taolise.. vooliku..(mayas, houdinis vms). Lihtsalt painutatud toru või silindriline objekt, ühest otsast terav, you get it... Mudeldad neid voolikuid näiteks kolmes eri pikkuses Suht low poly, ühtlase polygoni jaotusega. Teed voolikule UV ära. Teed nendest voolikutest duplikaadid ja paned need paika. Istutad need voolikud talle pähe nii nagu need olema peaksid. Lood proportsionaalse kompositsiooni lihtsate elementidega.
    Nii nüüd on sul proxy kombitsad olemas, UV-d on tehtud. Laotad Kõik need UV-d Ühele või kahele UV layoutile laiali, vastavalt kui palju sul tekstuurimiseks reso on vaja. aga kaks 8k mappi on küllalt nende jaoks.
    Nüüd saadad need voolikud/kombitsad ühe obj meshina zbrushi. Teed neile group by object. Ja siis järk-järgult hakkad neid kombitsaid unikaalseks muutma. Lõhud sümmeetriat, tõstad resolutsiooni, et saada detaili juurde + move brush. Ühesõnga - teed nii, et need ei oleks enam voolikud vaid rohkem nagu need asjad Kerrigani peas. Tõstad polycounti nii kõrgele, kui sa soovid ja arvad, et on piisav detailiaste. (no dynamesh) Teed oma mikroskoopilised poorid ja muu sellise sinna peale ja ekspordid kombitsate meshi ühe objektina zbrushist välja. Kasuta teist või kolmandat subdivisioni astet, vastavalt sellele, kui palju reso sul on vaja. Impordi see oma UV porgrammi. Tee objektile lihtsalt uus uv relax või unfold (just for the sake of it..). Impordi tagasi zbrushi. Project all details. Ekspordid displacement mapid zbrushist välja. Ekspordi zbrushist uuesti kombitsate mesh teise-kolmanda subdiv astmega ja voila! ongi tehtud. Ei ole vaja mitu kuud edasi-tagasi individuaalseid objekte põrgatada ja mappida ja eraldi tekstuurida jne.
    Need kõige väiksemad ogad Kerrigani laubal võiksid olla osa näost, mitte eraldi objekt. Ja siis mõned keskmise pikkusega ogad võivad olla individuaalsed ja täiesti käsitisi mudeldatud, eraldi objektid.
    Sellised töövõtted on igasuguses produktsioonis kriitilise tähtsusega. Need tulevad kogemusega ja kogemust saab ka väiksemate projektidega ja palju kiiremini ja valutumalt.
    Anatoomiast ja esteetikast on siin juba varem ka vist räägitud. Seda tasub aeg-ajalt ikka üle tšekkida, kui miski tundub pildil viltu.

    Hope that was somewhat helpful for the future.

    27. veebruar 2019 - 17:22:11 · Otselink

  • Rähn 5 a

    Kuna mul on ceits aega kulutada hetkel, siis tegin kiire tutooriali, mida ma täpselt selle protsessi all mõtlesin, mida ma ülal kirjeldasin.
    Ma kutsun seda" creating assets - the sane method".
    3D protsess võttis aega umbes 5 min. Vähem, kui selle pildi kokkupanemine. Soovitavalt sa tahad kulutada oma põhilise aja sammus number 2, ehk siis zbrrushi mudeldamine.
    Kui selle pildi pealt jääb veel miski ebaselgeks, siis võid vabalt küsida. ma selgitan täpsemalt. Seda twitchi oli veits valus vaadata.

    27. veebruar 2019 - 18:39:20 · Otselink

  • Tann 5 a

    Tänan feedbacki eest.
    Vigu on tehtud kuid läbi nende õpibgi.
    Projekti uuesti ei alusta ja surun nüüd ka lõpuni.

    28. veebruar 2019 - 00:40:49 · Otselink

  • Rähn 5 a

    Võta heaks.
    Vigu on tehtud, seda on näha ja neid tuleb veel - seda on ka juba ette näha.
    Aga õpitakse nendest ainult siis kui tahetakse õppust võtta.
    Hetkel sa kordad samu vigu, mida sa tegid juba oma orkiga ja selle teise asjaga ja kolmanda asjaga. Sulle sai soovitatud mitmelt poolt, et kuidas on mõistlik teha ja kuidas ei ole mõistlik teha, aga millegipärast sa siiski oled siiani valinud selle tee, et saata kõik pikalt ja suruda hambad risti. Kiuste. Karakteri mudeldamine, eriti hero characteri mudeldamine on põhimõtteliselt kõike raskem asi, mida sa 3Ds teha saad. Seda esimeseks ülesandeks võtta on kindel pang, kuluta kasvõi viis aastat ühele projektile. See on nii tehniliselt kui ka esteetiliselt ülimalt nõudlik ja kompleksne ülesanne, hõlmab endas head anatoomia tundmist jne.
    Tegelikult oleks sul mõistlik pragu oma kerriganist paus teha. võta mingi tutoorial ette, mis sulle pinget pakub ja see 1:1 ära teha. mingi asset creation. Õppida korrektselt ära 3D mudeldamise algteadmised ja sealt järk-järgult edasi minna. Valida mingi sobiv concept ette ja hakata oma õpitud teadmisi rakendama. Sealt liigud järjest keerulisemate projektide peale ja ükspäev võtad oma Kerrigani uuesti ette ja on ahaa! moment. Saad aru, mis on läinud valesti ja mida saaks uuesti ja paremini teha. Creative industrys on käibel üks fraas "kill your darlings". Mis siis kokkuvõtvalt tähendab seda, et kui miski, mis sulle meeldib või millega sa oled retsilt vaeva näinud, on tegelikult ja fundamentaalselt pees, siis tuleb see ringi teha. Pigistad silma kinni ja neelad selle mõru pilli alla. Sedasi õpib. That's the hard way.

    28. veebruar 2019 - 02:03:13 · Otselink

  • Tann 5 a

    Feedbacki võib iga mees andma tulla iseasi on see kas see feedback ka asjalik on.
    Siin on YKSIKUD kes 3d maailmast midagi aduvad. Enamus keskid weebi p...ud kes pole elus kordagi ühtegi 3D softi lahti võtnud aga leelotama tulevad nagu oleks kõvad eksperdid. Need samad kes peavad eesti logo suurimaks kunstiteoseks.
    Nende input selles teemas on null väärtusega.
    Sul on koguaeg olnud valikuline kuulmine.
    1. Ma ei tegele ja ei ole tegelenud kerrigani mudeliga aasta otsa
    2. Ma tegelen ka muude projektidega mis juba hõlmavad mudeldamist
    3. Ma ei jäta kerrigani pooleli vaid omas tempos teen selle lõppuni
    Mis teise asja ja kolmanda asjaga? Sa ei tea isegi mis mul need olid lahmid huupi.

    Ma olen 2 ja poole aastaga õppinud nii sculptimist mudeldamist, retopoloogiat, tekstuurimist, shader asemblingut, look dev-i, laser scaneerimist, fotogrammeetriat ja teinud seda tava töö kõrvalt nüüdseks nii kaugel et töötan 3d alal ja seda mitte miski upworkis freelancerina.
    Ma ei räägi et ma teaks kõikke ja teen kõikke üli hästi aga tean rohkem kui lõviosas kes siin lehel sõna võtnud on.
    Ma ei võrdle ennast sinu või undiga kuigi tean et VFX-ist ei tea sa suurt midagi samuti kahtlen kas oled võimeline asjaliku skin shaderit kokku panema offline renderis.

    Rääkige undiga palju tahate kerrigani ma nullist ei alusta ja pooleli ei jäta.

    28. veebruar 2019 - 07:12:31 · Otselink

    2

    • loen ning näen, et inimene (Rähn) kirjutab väga hästi ja tasuks kuulda võtta ... aga ei.

    • Kirjutab reaalsest elust, ja kuidas võiks teha asju ... mida hinnatakse. Mille eest ka makstakse. Ja mida Sina teed? Lahmid siia ja sinna! Täiesti pointless!

    Loe kõiki

  • Rähn 5 a

    Rääkides valikulisest kuulmisest, siis sinu postitused on tavaliselt selle sõnapaari sõnaraamatu definitsioon.
    See pixel.ee saaga ja need pildid räägivad enda eest valjemalt kui sõnad.
    Kes meist ei mäletaks seda orki ja seda kuulsat kihva. Oi kui palju selle ümber sai tantsu löödud ja madistatud. Isegi inimesed, kes ei ole 3D asjale ninapidi juures, oskasid sulle anda asjalikku nõu selle koha pealt. Sa otsustasid aga kõik pikalt saata, kes ei öelnud "tubli poiss!" : D See ongi selektiivne kuulmine. By it's definition. Mixed with bad manners...
    Teise ja kolmanda asja all ma mõtlesin neid teisi ja kolmandaid asju, mis siia postatud on.
    1. Ork. 2. pistoda 3. mingi swarm starcrafti koll 4. see kilp või mis iganes asi see on, pealuudega. 5. Esimene Kerrigan ilmus siia 10 kuud tagasi. aastas on 12 kuud.
    Igal juhul on näha, et sa alustad jälle täpselt samast otsast, mis varasemate töödega. Ja otse loomulikult astud sa samasse ämbrisse. Või olid kohe-kohe astumas. Siis õnneks või kahjuks su kõvakettad vedasid sind alt. Kõik muu oli kuldne, eks.
    VFX-ist tean ma nii mõndagi ja tänapäeval ei olegi põhimõtteliselt võimalik halba skin shaderit kokku panna. Kõik on sulle ette söödetud - tekstuurid, võimekad shaderid by default ja detailsed tutoorialid. Hõbelusikas on veel puudu. Ma arvan, et isegi ahvi suudaks õpetada seda kokku panema. Ma ei saagi aru, miks see sul nii lappes on? Ole mees ja pane need jupid õigesti kokku, mis sa seletad siin : D
    Ühesõnaga. Ma olin veel mingi aeg tagasi kindel, et iga inimene suudab 3D mudeldamise ära õppida, vähemalt algteadmised. Isegi kui tal selle vastu huvi ei ole. Kuna see on põhimõtteliselt koolieelikutele paras ülesanne ja nõuab ka vastavat kreatiivset võimekust. Dead easy. Alguses. Aga nüüd ma hakkan selles kahtlema.. hmm..
    Sina demonstreerid meile aga järjekindlalt seda, kuidas sa ferrari rooli istud ja laia naeratusega esimesse põõsasse kihutad ja siis üritad oma autot kätte saada järgmised paar kuud. Samal ajal vibutad rusikaid maa ja taeva suunas. : D
    Ma ei räägi Kerrigani pooleli jätmisest. Tee paus ja õpi normaalsed töövõtted selgeks, jumala eest. Sa lahmid täiesti pimedas praegu. Ja seda on kõrvalt päris sõge vaadata.

    28. veebruar 2019 - 13:28:03 · Otselink

  • Rähn 5 a

    Leidsin ühe testika, mis ma jupp aega tagasi tegin. Aasta või poolteist tagasi. Proovisin seda uut meetodit, mida kõik tänapäeval kasutavad. See on suhteliselt toores test ja see võttis mul aega umbkaudu pool päeva katse-eksitus meetod + silma sculpt jne. Tulemus on minu arust juba täitsa veenev. Kui sa oleks pidanud 5-6 aastat tagasi veel mental rayga realistlikku skin shaderit tegema, sa vist nutaks oma silmad peast välja. Paregu on plug and play. Nagu Lego mäng.
    Eniveis.. siin oleks vaja dermal mappidega mängida ja tugevusi kruvida jne, käsitisi paintida siia-sinna, et saada detailsemat looki + korralik displacement töö jne. Proof of concept nii-öelda. Viimistlemiseks läheks vaja umbes nädal, ma pakun. Siis saaks tip-top pildi. Lisaks kolm päeva kuni nädal karvade jaoks ja olekski valmis kogu kupatus.
    Eks ma kunagi võtan oma isikliku portfoolio tööna ühe forotrealistliku asja ka ette. Hetkel on sada muud asja teha ja õppida.

    TEST TEST

    28. veebruar 2019 - 15:05:25 · Otselink

  • Tann 5 a

    Dude hammas oli mul minu 1 esimesi mudeledi 3D-s.
    "Isegi inimesed, kes ei ole 3D asjale ninapidi juures, oskasid sulle anda asjalikku nõu selle koha pealt." ära peale enam võta.
    "Mixed with bad manners..." päriselt? Sa ilmselt ei ole siiani aru saanud, et suur erinevus on anda konstruktiivset kriitikat ja teine viis on öelda lihtsalt et asi on halb või lihtsalt mõnitada.
    Siinsed aga konstruktiivsusest ei tea mitte midagi. Ja selle skilliga on ka sinul puudujääke.
    Eesti keeles on üks ütlus. Nii nagu küla koerale nõnda ka koer külale.
    Minu käitumine teistega on täpselt sama. Ja peale seda süüdistada mind halvates kommetes on silmakirjalik. Noa sculptil hakkasid sa juba eeldama, et see ei ole sculptitud / mudeldatud eraldi vaid arvasid et ühes tükkis. Ilmselt oma "eksperdi" pilguga.
    Tsiteerides sind: "Pistoda peaks olema mudeldatud erinevatest elementidest. Käepide jms jullad seal küljes on eraldi objektina. Ma täpselt ei saa aru, kas sul on või mitte, aga tundub, et ei"
    Tundub et tundus valesti.

    Ja nagu ma juba ütlesin ei ole ma kerriganiga tegelenud aasta ja mitte isegi 10 kuud mitte ka 9 või 8. Vahepeal teinud ka muid asju.
    Defauldina sellist skin shaderit faktina ei saa ja selleks et shader õigesti kokku panna peab päris palju pusima ja seda eriti veel siis kui teeb seda esimest korda. Mina ei saanud varasemalt mitte ühtegi shadimist teha sest masin jooksis ennem kogu aeg kokku. Ja seda ka siis kui kasutadsin single tile uv-d ja low rez tekstuuri. Sellest ka 1 põhjus milleks paljud mu tööd on tekstuurimatta ja lõpetamatta. Ja FAKTINA mitte ühte tekstuuri kaarti (välja arvatud tilable) ei saa lihtsalt shaderisse ühendada ja öelda et on valmis. Tekstuurid tuleb siiski nö värvida. Ja poole päevaga sa seda sculpti ilma base meshita ei teinud. (Näita full meshi 1/3 vaatest, näita topoloogiat jne).
    Seda kapsast et sa tegid selle poole päevaga võid undile ajada.

    Aga tead mis? Mul kaa sulle soovitus. Siin kommuunis tekkis teine tegelane kaa kes 3D-d teeb. Mine õpeta ja kritiseeri teda mina olen nagunii andetu, loll kes õppust ei võta. Ei tee nii nagu sina tahad ei vali projekte nii nagu sina tahad äki tema valib ja teeb saad endale uue käsilase ta kindlasti kiidaks takka ka seda eesti logo see mis 310 + tuhhi maksma läks. Aino kirjastiil meeldiks talle kaa mis siis et UTM Ericsson Capital Font pea 1 ühele. Lippab hästi nagu üks tegelane kommenteeris.

    28. veebruar 2019 - 16:17:21 · Otselink

  • Rähn 5 a

    lol. see ei ole kapsas. See on üsna lihtne straight-forward protsess, kui sul on fundamentaalsed oskused olemas. Kõik on ju internetis kättesaadav ja tänapäeva shaderid on nii läbi nämmutatud, et sul ei olegi põhimõtteliselt midagi teha kui ainult slaidereid kruvida ja tekstuurimappe korrigeerida. Võti on selles, et sa pead teadma, mida sa teed, mitte huupi lahmima.
    Mul ei ole kahjuks neid mudeleid enam alles, muidu ma isegi saadaks need sulle, saaksid ringi keerutada ja vaadata. See oli test ja peale selle pildi ei ole mul vist enam midagi sellest alles. Ma isegi ei seivinud seda ära ja scrappisin. Mingi basemesh oli all, vist. Silmamuna on nullist. Tegelesin ainult silma ümbruse tekstuuriga, kuna see on üks kõige komplekssemaid piirkondi näos. Topo oli suht regular nagu silma ümbert ikka. Loopid jooksevad õigesti jne. Ei midagi ülikeerulist. Tegu on vist vray renderiga, kui ma õigesti mäletan. Aga arnold on sama üldiselt.
    Loomulikult mu töös on vajakajäämisi. Kellel ei oleks? Oluline osa nende puuduste kõrvaldamisel on õppida enda ja teiste vigadest/õnnestumistest ja eriti panna tähele, mida inimesed su ümber räägivad. Mitte peaga kivipalli mängida.
    Igatahes. See on siin vaba foorum ja kõikidel on sõnaõigus, ma arvan. Ja sulle on antud päris palju head nõu siin. Sa lihtsalt keeldud või ei ole võimeline seda vastu võtma. Kahju, et kogu see varasem kultuurikiht on siit threadist kadudnud. See oli õpetlik juba omaette. Või siis hoiatuseks teistele. :D
    Eniveis, good luck with your thing. You are gonna need it.

    28. veebruar 2019 - 17:00:50 · Otselink

  • Tann 5 a

    Väga paljud tutorialid ja juhendid ei räägi sellistest teemadest nagu kavõi see et tif image ei toeta negatiivset väärtust. Kui displacement on välja küpsetatud tif failina sis good luck aru saada miks shaderis asi ei tööta. Võid pusida ja otsida nädalaid ennem kui jaole saad.
    Sama kehtib ka erinevate renderdustega.
    Võid pusida miski juraga nädalaid ennem kui aru saad milles asi.
    Ehe näide redshift renderdusmootorist ja probleemist mis tekkis.

    Lahendus:
    3. Selecting Tracesets
    4. Enabling the Enable Tracesets
    5. Adding extrenal eye to Reflections Enabled group

    See ei ole lihtsalt et võtad shaderi ja libistad slidereid ja asi vask. Ennem peab teadma mida muudad ja selleks on vaja shaderit õppida. Jutt et annad pärdikule kätte ja teeb ka vabalt asja valmis on korralik kapsas.
    Offline renderdusmoororites on piisavalt faktoreid mis algajal pea sassi ajavad ja paljud tutoorialid skippivad väga palju asju. Selleks on vaja vaadata läbi mitmekümneid tunde erinevaid tutoriale nii tekstuurimise, uv kaartide, mudeldamise look devi ja kõige muu kohta.
    Kõik on omavahel seoses.
    Tsiteerides sind: " See on suhteliselt toores test ja see võttis mul aega umbkaudu pool päeva katse-eksitus meetod + silma sculpt jne."
    Usinalt üritad jätta muljet nagu oleksid teinud selle poole päevaga.
    Selle peale ütlesingi et KAPSAS.

    Ja mis puutub dermal mäppidesse sis nende timmimine ja look dev võtab ise juba päris korralikult aega.
    Kokkuvõttlikult algaja ei võta ja ei tee lihtsalt järgi seda mida teinud olen
    Kuigi sa usinalt üritad jätta muljet et siit suvaline t..o sugune weebi p..r võtab ja teeb selle klõps klõps järgi. Vot ega ikka ei tee küll.

    28. veebruar 2019 - 18:07:32 · Otselink

  • Rähn 5 a

    Loogesh ju,et sa ei taha oma testide ja katsetuste peale kulutada päevi ja nädalaid, kui seda ei ole vaja. See ongi kiire testi mõte. Saada aru, kuidas asjad fundamentaalselt töötavad, et siis neid teadmisi hiljem kasutada. Kui ma oleks teinud nullist sculpti, oleks linsandunud mitu ebavajalikku tundi, kuni saada kätte see mesh, millele ma saan shaderi applyda.
    Ma võtsin mingi meshi, viisin zbrushi, timmisin seal. Add displacement jms. Täpselt sama flow nagu seal üleval tutoorialis olen kirjeldanud. Puhas basics. 101.
    Kui seda silma vaadata asjatundliku pilguga, siis on aru saada, mille pealt ma olen kõvasti aega kokku hoidnud, kuna see ei ole oluline antud momendil ja mille peale rohkem rõhku pannud. See shader on suhteliselt default. Ei ole mitte midagi fancyt. Ilmselt dermal mapid on lihtsalt genereeitud photoshopis diffuse tekstuuri järgi ja siis natuke siia-sinna brushiga tooni antud. Ei usu, et seal olen marit üldse kasutanudki. Puhas photoshop, nii on kiirem testida.

    28. veebruar 2019 - 19:36:19 · Otselink

  • Tann 5 a

    Paljugi mis ei taha kui sellega ei tegeleks kohe sis on vaja hiljem ikka tegeleda, ega sellega probleem kuskile ei kao. (Ja test oli ennem silmale eraldi tehtud ja sis seda probleemi ei olnud. )
    Ja minu eesmärk oli kerrigan teha realistic / stylised mix. Erinevalt sinust ei saanud ma minna lihtsalt netti ja alla laadida random ETTE tehtud mudelit. Mul oli vaja asi nullist sculptida, retopoda, uv-d teha, tekstuurida jne.
    Ja kahe tunniga seda EI tee. Kahe tunniga võid sa teha valmis selle low quality plönni mida sa selle mängu jaoks vorpisid mitu tükki päevas. Aga selleks too jääbgi. Low quality 3d plönniks.
    See kus tekstuurida ei oma aga eriti üldse tähtsust what ever floats your boat ja kus kiiremini parema tulemuse indiviid saab. VA sis kui tegemist on UDIM-idega.
    Substance painter sakkib UDIM workflows.

    Rääkimatta muidugi Projection paintingust mis substances on nagu stamp.
    Silmal oleks soovinud näha külgvaadet ja just nimme seda osa kus silma osa välja ulatub.
    Teha eraldi parameetrid ja muu säärane millega saaks kontrollida välis silma osa kust on läbipaistev ja näeb sisemis silmamuna ja selle tekstuure.




    (Minu silma textuurid on alles testimisel)
    Defauldina sul neid asju shaderis EI OLE.
    Ja sinu photoshop vfx piplines rohkem ei aita kui ainult tekstuuride välja küpsetamisel.
    Nii, et default my ass. Ja mis nii teha kui miskit concepti ees ei ole teed kuidas fantaasia voolab, kui aga naha toon variatsioonid veenid jms mis peab matchima originaal conceptiga võimalikult palju sis avastad et timmimine ja muu säärane võtab sitax aega mitte ei ole brushiga siuh säuh ja valmis. Aga ei viitsi enam. Tänan feedbacki eest nagu alati kõik on saast mida teinud olen, kõik on valesti mida teinud olen isegi pärdik teeb asja paremini.
    Suur 3d jumal Rauno on rääkinud.

    28. veebruar 2019 - 21:24:10 · Otselink

  • Rähn 5 a

    Kui sa seda kerrigani teed stuudio pipeline's, siis sada prossa kindel, et sa saad ette basemeshi. Because of the... pipeline, you know.
    But it's all about the workflows, my friend. Just learn some basics, it will help you in the long run. See on kogu selle jutu mõte lühidalt kokkuvõetuna, pärast su twitchi streami vaatamist.
    Valikuline kuulmine?

    28. veebruar 2019 - 21:38:12 · Otselink

  • Tann 5 a

    05. märts 2019 - 21:20:44 · Otselink

  • Tann 5 a


    06. märts 2019 - 19:58:06 · Otselink

  • Tann 5 a











    07. märts 2019 - 16:44:16 · Otselink

  • Hoidsin ennast terve aasta tagasi aga nüüd ma lihtsalt pean sulle seda ütlema.

    Tere, minu nimi on ling. Olen väga pikalt erinevate 3d erialadega tegelenud.
    Kõik kommentaarid mis sa siin foorumis saanud oled on 100% õiged, isegi disainerite poolt tulnud kommentaarid. Kõige naljakam on see et sa kutsud neid inimesi heiteriteks :D. Sul on tõsiselt halvasti arenenud egosüsteem. Minu soovitus on sinul 3d eriala maha jätta enne kui sa endale ja tervele eesti 3d kommuunile veel häbi teed. Asi ei ole isegi sinu töödes, asi on sinus. Sul on uskumatult sitt iseloom, pole elus sinusugust inimest kohanud.
    Palun tee meile kõigile teene ja mine tõsta parem hantleid.

    Kas sa saaksid palun veelkord kirjutada mis kellaaegadel sa sööd? Äitäh.

    -hater.

    10. märts 2019 - 17:43:21 · Otselink

    1

    • Räägi veel midagi, mind nii väga huvitab mis sul öelda on

    Loe kõiki

  • Tundub et ikka huvitab kui sa instas oma pildi kirjelduses “haters” ära kustutasid.
    What a joke.

    10. märts 2019 - 21:16:28 · Otselink

  • Tann 5 a

    Oled kuulnud ytlust, et arvamus on nagu p..se igal yhel oma?
    Ja sa naiivitar tõseti arvad, et sa tuled mulle oma "sõbralikke" soovitusi jagama ja ma löön kulppi ja järgin sinu soovunelmat?
    Kui oma kommentaari kirjutasid usinalt alguses minu instagrammi lehel ja nüüd sis ka siin kas tõesti arvasid peale seda mis siin teemas varasemalt toimunud on, et ma nüüd sind ja sinu soovitusi kuulan? Keski anonüümne delfinaator pft. Kas sa oled tõesti puruloll naiivitar või oli soov lihtsalt ära panna, nii nagu siin nii mõnigi teine seda teha on üritanud.
    Mis aga puutub sinu hinnagut minusse kui isiksusse sis ei ole sündinud siia ilma, et kellegi meelejärgi olla. Kui nyd ilusti scrollid selle teema algusesse sis näed, et mina olin entusiasmi täis 3d maailma suhtes (nagu väike laps kes jõuluvana ootab) aga vastu sain enamuses sappi.
    Meeleheitlikult siin mõned üritavad mind de-motiveerida. Ega kohale vist ei jõuagi teile mul on tahtejõudu, motivatsiooni ja kirge 3d vastu rohkem kui sellel punbdil kõigil kokku.
    Mis aga puutub feedback-i sis sin on ju asjad ikka nii, et keegi miagi ütleb tihti ei selgita oma kriitikat elab ennast lihtsalt välja ja need kes vähe asjalikumat feedbacki üritavad anda sis eeldavad eoses, et ma neid peaks usaldama?
    Natukene reaalset elu sulle:

    Avaldan sulle ka väikse saladuse oma iseloomust. Nimelt saan jõudu sellest kui mu asjade kohta kehvasti öeldakse ja kriitikuid on siin ilmas alati. Ehk siis siinsete sallimatuse olen pööranud enda kasuks. naudin seda kui keegi tuleb ütlema, et ma ei suuda ei saa olen loll vms. usu neid on piisavalt.

    11. märts 2019 - 03:01:02 · Otselink

  • Sa ei saa ikka pihta.
    Ootan huviga kuidas sinu iseloom aastatega areneb. Kui sa enda suhtumist muuta ei plaani siis saab sinul 3d vallas väga raske olema.
    Enam sinu peale aega ei raiska, kirjutan kahe aasta pärast uuesti. Tsau

    11. märts 2019 - 07:42:30 · Otselink

  • Ega kohale vist ei jõuagi teile mul on tahtejõudu, motivatsiooni ja kirge 3d vastu rohkem kui sellel punbdil kõigil kokku.

    Sama hästi võiksid ju oma progressi postitada suvalise delfi artikli kommentaaridesse :) väita saaks sama. Lihtsalt see 3d teema, enamasti veebidisainerite foorumis, on nagu moototraattaga jalgrattapäeval osalemine.

    Kellelgi ei ole selle vastu midagi, et sa siin seda pikka teemat vead :) ja kui keegi seda foorumit veel üldse haldab võib selle teema ka ainult sulle postitamiseks tehniliselt reserveerida , et keegi ei saaks sulle ootamatut tagasisidet anda.

    11. märts 2019 - 10:36:31 · Otselink

  • Kellelgi ei ole selle vastu midagi, et sa siin seda pikka teemat vead...

    Aga võibolla peaks olema kui ta kogu tagasiside enda jaoks negatiivsesse võtmesse keerab, vaenulikult kommentaare kritiseerib, sellega viha enese vastu õhutab ja seda seejuures naudib. Tagasisidet on siin ju antud ka väga professionaalsel tasemel ja tulemuseks on ikka ja jälle seesama. Tundub, et tüüp lihtsalt toitub sellest.

    11. märts 2019 - 11:58:48 · Otselink

    1

    • no mis meil saab selle vastu olla, pixlisse on suurematki sitta postitatud , kui Tanni arvamused tagasiside kohta

    Loe kõiki

  • Tann 4 a












    09. aprill 2019 - 05:12:48 · Otselink

  • Tann 4 a













    04. juuni 2019 - 17:17:35 · Otselink

  • Tann 4 a

    11. juuli 2019 - 19:34:38 · Otselink

  • Tann 4 a




    13. juuli 2019 - 15:57:37 · Otselink

  • Tann 4 a

    26. august 2019 - 17:11:14 · Otselink

  • Tann 4 a

  • Tann 3 a

    * Hoonete sisemõõtmised ja invertariseerimisjooniste
    (Digitaalne hoone mõõdistamine laserskaneerimise meetodil. Mõõdistus on 6mm täpsusega.)
    * BIM mudelite koostamine.
    (Koostan hoone vaated, lõike ja korruste plaanid mõõtkavas 1:100.)
    * Koostan hoone eksplikatsioonitabelid.
    Joonised annan üle 2D kujul .dwg ja .pdf formaadis.

    Punktipilve mis tekib laserskaneerimise meetodil on võimalik edastada järgnevatest formaatides: E57, PTX, RCP, LGS

    Lisaks vajadusel edastan panoraam pildid kus laserskaneerimine teostati.

    Videos on näha lisaväärtus mille annan kliendile.

    Tasuta programm kus saab kiirelt ja mugavalt võtta mõõte ja saab hea ülevaate hoonest.

    Kõike seda on vaja kui sul puuduvad hoone korruseplaanid või kasutusluba,
    samuti kui oled ehitanud endale kodus midagi juurde kuid pole seda seadustanud. Ilma kasutusloata pank potensiaalsele ostjale selle kinnsivara ostuks laenu EI anna. Samuti EI saa sellist kinnisvara kindlustada.

    28. aprill 2020 - 20:25:26 · Otselink

    1

    • Ära reosta teemat. Näita parem kaugel Kerrigan on.

    Loe kõiki

  • Tann 3 a

    03. mai 2020 - 04:21:34 · Otselink

  • Daniel 3 a

    Hiljuti rääkisid iRacingu poisid, et ühe F1 vormeliraha laserskännimine ning tulemuste valideerimine pädevaks arvutimudeliks võtab aega umbes poolteist aastat. Sealjuures on täpsus oluliselt (10x) väiksem. Ma nüüd üritan aru saada mida maailma tipud valesti teevad ja mida Tann õigesti teeb.

    08. mai 2020 - 17:57:56 · Otselink

  • Tann 3 a







    09. mai 2020 - 03:15:37 · Otselink

  • Tann 3 a

    National Library of Estonia sample scan










    10. mai 2020 - 21:39:56 · Otselink

  • Tann 3 a

    12. mai 2020 - 23:30:16 · Otselink

  • Tann 3 a






    15. mai 2020 - 00:42:57 · Otselink

  • Tann 3 a

    Rahvusraamatukogu laser scan data ( LIDAR ).
    Fasaad. (Koosneb ligi 900 000 000 punktist)
    Kogu hoone faili maht ligi 250 GB

    06. juuni 2020 - 18:38:51 · Otselink

  • Tann 3 a

    10. juuli 2020 - 01:43:35 · Otselink

  • Tann 3 a









    30. november 2020 - 00:29:53 · Otselink

  • Tann 3 a

    19. detsember 2020 - 00:02:30 · Otselink

  • Tann 3 a

    15. märts 2021 - 03:06:59 · Otselink