VEEB: BonBon Lingerie

  • Olari 2 a

    http://www.bonbonlingerie.com/

    LÜHIKIRJELDUS
    Veebipood Eesti ühele silmapaistvamale pesubrändile.

    TOOTJAFIRMA
    Optimist Digital ja Optimist

    Arendajad:
    Allan Tatter
    Marttin Notta
    Projektijuht:
    Argo Lipp
    Disain:
    Karen Poimu

    25. juuni 2015 - 16:32:47 · Otselink

  • kaups 2 a

    Non-retina? Tahtsin ostu proovida, aga ostukorvi lisamine ei toimi, käseb mingeid välju täita mida pole olemas. Edit: see kala on siis, kui valikus pole suurust, on vaid kogus. http://www.bonbonlingerie.com/toode/flower-power-meeste-bokserid/

    25. juuni 2015 - 16:38:20 · Otselink

  • Olari 2 a

    Jep, non-retina ta tuli. Aitäh tähelepaneku eest, tundub, et mõningatel toodetel on mõned väärtused puudu.

    25. juuni 2015 - 17:01:31 · Otselink

  • tfr 2 a

    Materjali ju oli, et väga äge asi teha, lõpptulemus on ... meh.

    26. juuni 2015 - 10:03:19 · Otselink

  • lemps 2 a

    "töötlesite" pilte ka vä :)

    26. juuni 2015 - 12:31:58 · Otselink

  • Maart 2 a

    Miks avaleht nii tühi ? Roosipilt on ilus küll, aga info mõttes kasutegur 0

    26. juuni 2015 - 12:42:31 · Otselink

  • Anzkan 2 a

    Tüpograafia on kena ja pastelsed värvid neutraalselt lahedad. Tundub, et taust ei domineeri piltide üle (ja need on kenasti suured). Soovitan postiaadressiriba tänav ja maja konstrueerida üheks kastiks ning postiindeksi andmetest täita automaatselt linna ja tänava aadressiväljad. Edasi arendamise inspiratsiooniks võib inspiratsiooniks vaadta ka www.burberry.com

    26. juuni 2015 - 12:43:27 · Otselink

  • oww 2 a

    Nüüd tänu BonBonile saame kontoris vabalt igasugu ulakaid pilte ja videosid vaadata :)
    "Mis teed?"
    "Ah, tegelen BonBoniga"

    26. juuni 2015 - 12:47:17 · Otselink

  • Dim 2 a

    Pesupildid on tuhmid ja meestepesu on lihtsalt kole.
    Rippmenüü lahendus endale eriti ei meeldi ja tooted võiks olla listis ilma lehekülgedeta. Mõnusam on alla kerida kui otsida järgmist lehekülge. Filtrid on sellel veebilehel kuidagi liiast, kui on ainult neli toodet, mida seal enam filtreerida on.

    Keskpärane leht

    26. juuni 2015 - 14:03:18 · Otselink

  • tajo 2 a

    kui siin kritiseerida, siis minu number 1 mõte on see, et pool ekraani on menüüd täis. täiesti tavalisel sülearvutil pead kogu aeg skrollima, et sisu päriselt näha. ainuüksi logo võtab pea viiendiku kõrgusest alati ära.

    26. juuni 2015 - 14:57:31 · Otselink

  • Stefan 2 a

    Korraliku "fashion" e-poe tegemine on üks paras pähkel nii disainerile kui ka kunstilisele juhile. Hea tulemuse saavutamiseks peaksid kasutajaliides ja fotod moodustama ideaalse terviku. Sageli piisab juba väga headest fotodest, et tulemus super välja näeks. Kahjuks pean nentima, et siin on mõlemad pooled keskmised ja "silmapaistev" tulemus kindlasti ei ole.

    26. juuni 2015 - 20:53:01 · Otselink

  • http://www.alibaba.com/trade/search?fsb=y&IndexArea=product_en&CatId=&SearchText=fashion+lingerie

    Toode vs Bränd (kandja teeb erinevuse tagasi ikkagi)

    http://www.laperla.com/uk/ (La mobiilis avalehel müüdud, Bon mobiilis peaagu)

    E-poe puhul responsive müüb/töötab.

    26. juuni 2015 - 22:20:36 · Otselink

  • BonBoni veebilehte olen sattunud aeg ajalt külastama siis teeb kurvaks. Tooted on kenad ja selle peale saaks seksika ja naiseliku kuid üliviisaka veebilehe teha. Aga no mida ei tule, seda ei tule.

    Mõned näited stiilist mis teeks asja oluliselt kenamaks: https://trueandco.com/ või siis https://www.behance.net/gallery/23911395/I-am-sexy-lingerie-responsive-store või https://thirdlove.com/smarter-bra-design

    29. juuni 2015 - 11:37:49 · Otselink

    1

    • Erinevus tuleb sellest, kas otsustad müüa toodet või emotsiooni... pildimaterjalist sõltub väga palju antud juhul.

    Loe kõiki