Töö: Takso Äpp

  • RS 7 a

    Tere!

    Suur soov saada oma firmale Takso Äpp.Ei oska öelda kas kirjutasin oma soovi nüüd õigesse kohta.Finantsi ei ole eriti palju,aga mõtleme midagi välja. Taksojuhid on fie-d.ja täna on kliendid küsinud kuna tuleb meil äpp.?Aeg on edasi läinud ja inimesed mugavad tahavad tellida läbi äppi.Sellepärast ka selline soov.

    Suured tänud ette.

    09. märts 2017 - 10:16:28 · Otselink

  • Erkki 7 a

    Miks mitte Uber, Taxify, Taxigo jt? Enamus on nii Appstore kui Google stores olemas..

    09. märts 2017 - 12:05:30 · Otselink

  • Kuldar 7 a

    "Finantsi ei ole eriti palju, aga mõtleme midagi välja."
    Taksoäpp ei ole veebileht, et seda üle põlve visates koodida annaks. :)

    09. märts 2017 - 12:34:26 · Otselink

    4

    • ..."Taksoäpp ei ole veebileht, et seda üle põlve visates koodida" ... kamoon, Kuldar, kas "veebilehe" ja "äpi" vahe on tänapäeval tõesti nii suur :)

    • kas korralikku veebi saab siis üle põlve visates koodida? (rõhk sõnal "korralikku")

    Loe kõiki

  • RS 7 a

    To: Erkki.MIks pean maksma teistele kui mul olemas taksopark ja kliendid.

    09. märts 2017 - 13:29:27 · Otselink

    2

    • sest sul ei ole finantsi eriti palju?

    • See on sama küsimus, miks peaksin takso tellima kui võin ise taksofirma luua - Kogu arendus, infra jm. Ei ole see äpi arendus kaudselt midagi erinevat kui mõne muu logistilise teenuse kokkupanek.

    Loe kõiki

  • RS 7 a

    To:Kuldar.Kõik oleneb alati hinnast.Hetkel on mul 50s autos olemas programm mis maksis palju.Kui sa mötled ,et mingi parem kui põlve peal tegija küsib 100 000eur on see ülim ahnus.?

    09. märts 2017 - 13:31:21 · Otselink

    1

    • 100k MVP puhul on ikka tõesti ülim.

    Loe kõiki

  • Zap 7 a

    Asi üsna lihtne, mingit äppi pole vaja. Kohaneda muutuva valdkonnaga on aga küll vaja. Nõnda puiselt suhtudes ei hakkagi see 50st taksost koosnev taksopark jõudma kliendini, kes muutub iga päevaga aina enam nuti-taiplikumaks ja ei installi endale telefoni 10ne erineva taksofirma äppe vaid kasutab selleks platvorme mida ka Erkki välja tõi.

    Ja kui klient soovib taksot läbi äppi tellida siis ma usun, et kliendi viide on tõenäoliselt täpselt sinna suunatud, et miks teie taksod siis Taxifys või Taxigos kätte saadavad pole.

    09. märts 2017 - 14:01:18 · Otselink

  • ennem kui äppi hakkad arendama rendi mõni äpp https://taxistartup.com/pricing/ ja vaata kas on mõtet või liitu mõne suurema äppi teenusepakkujaga . kui näed et on mõtet ja äpp töötab , siis vaata kas saad kuskilt odavama, parema teenuse ja alles seejärel mõtle kas sa suudaks finantseerida mingil tasemel äpi progemist.

    Oma äppi arendada suht mõttetu, eriti, kui pead teenust sisse ostma. Eestist mõnda pädevat äpitegijat leida kes juba mingit äppi ei tee on suht raske. Lisaks naerdakse sind välja kuna sa lähenedki asjale suht taksojuhi jutuga , keegi ei viitsi aega raisata arenduses kliendiga kes ise arendusportsessis kaasa rääkida ei suuda seda tehakse ainult siis kui hästi makstakse :D

    09. märts 2017 - 14:05:29 · Otselink

    3

    • see white label rent tundub lahe. kuigi jah, üle ühe äpi ma installida taksonduse jaoks ei viitsi.

    • püsiklient viitsib

    Loe kõiki

  • RS 7 a

    Selge sain vastused.Siis tuleb müüa ära kogu krempel.

    09. märts 2017 - 14:22:24 · Otselink

    1

    • Äkki oleks lahenduseks mingi huvitavama lahendusege veeb, mis teeks tellimisprotsessi kaasaegsemaks. Mis ei oleks selline kui vatex.ee täna on. Äpp sellisele veebi kõrval oleks igal ajal overkill.

    Loe kõiki

  • tfr 7 a

    Tegelikult pole ju ka Kiisut vaja - võiks lihtsalt teha firma kodulehekülje, kus on kõigi 50 taksojuhi mobiilinumbrid kirjas. Las klient siis helistab need ükshaaval läbi, kuni leiab kellegi, kes on tööl ja vaba.

    Sama loogika järgi ei viitsi klient iga taksofirma äppi eraldi installida - tuleb lihtsalt leppida sellega, et selles müügikanalis tuleb maksta kellelegi agregaatorile per tellimus.

    09. märts 2017 - 15:48:06 · Otselink

  • tfr nõus, ma taksoga nüüd niipalju ka ei liigu, aga vast keskmisest rohkem, see, et igal taksofirmal on oma app on kliendile nõme ja kuigi ma olen enamusi neist proovinud, siis kui kiiresti vaja või kui ette tellida vaja, helistan ikkagi. Suurem pilt oleks mõelda et kõik litsensiga taksofirmad võiks ühes apis olla. Suuremas pildis ma näeks ühte appi millega kõik litsensiga sõitvad taksod peaksid seotud olema ja just kliendi vaatenurgast, et saaks mugavalt ja kiirelt valida, kes lähemal või kes odavam, aga et oleks kõik ühes appis.

    09. märts 2017 - 17:26:28 · Otselink

    1

    • Ma arvan ka, et väiksemad tegijad pigem kaotavad, kui oma äpi teevad. Pigem olla mingi teenusepakkuja kasutaja.

    Loe kõiki

  • MP 7 a

    Ma ei saa sellest taksoäpi teemast aru. Helistan 1918, ütlen, kuhu taksot vaja ja 10 minta pärast juba sõidan.

    No mitte ei viitsi mingit äppi lahti teha, sobivat taksot otsida ja siis suitsuhaisuses kuudis sõita, mille tagaistmel olevate plekkide järgi võib eeldada, et juht enda süütuse just seal 10 aastat tagasi kaotas. Korduv kogemus Taxifyga, kus ainult 5-listega sõitnud olen. Überi 2x või 3x hind just sel hetkel, kui sõita vaja = uninstall.

    Ehk siis, kui Sul on mõnus teenus ja telefoninumber, sellest piisab. Olgu taksos makseterminal pangakaardi tarbeks ka.

    09. märts 2017 - 22:28:09 · Otselink

    1

    • niisama trollid või?

    Loe kõiki