töö: California Classic Dance Festival: brändi arendamine (trükimeedia + veeb)

  • Jason 12 a

    Tervist

    Otsime teostajat kas kogu allpool esitatud brändi elementide kujundusele või ainult punktidele 1-10. Eeldame, et tööde teostaja tunneb muuhulgas ka trükiettevalmistust ja suudab vormistada trükikõlbulikud failid, sealhulgas tuleb erilist tähelepanu pöörata fotode värvidele (eriti postkaardi puhul), et need oleks kõiki "häid tavasid" arvestades kirkad, selged jne. et nende kohta saaks öelda tuntud väljendit kasutades: "nagu piltpostkaart!"

    Kuna tegu on suhteliselt mahuka tööga ja ka tellija on kõrgendatud nõudmistega, siis sooviks enne tellimuse vormistamist saada teie poolt järgnevat:

    1. brändi kontseptsiooni kas sõnaliselt või veel parem kui skitseeringutena, arvestusega, et tellija nõudmisel võib algses pakkumises nii mõndagi muutuda;
    2. prognoositavat töötundide hulka;
    3. prognoositavat hinnavahemikku
    4. prognoositavat ajakulu lõpliku valmimiseni.

    Vastan meelsasti kõikidele tekkida võivatele küsimustele.

    PS! juhul kui olete suutelised teostama KA veebilehte, paluksin teil selle hinna eraldi esitada.
    ______________________________________________________

    Projekt: logo ja kasutusvalmis kujunduste loomine turustus- ja reklaamieesmärkidel

    1. Logo
    2. Visiitkaart (USA standardsuurus 3.25” lai x 2.00” kõrge)
    3. Voldik : 17”x22” brošüür, suurus kokkuvoldituna 8.5” x11,” voldiku tagakülg peab vastama USA sisepostile esitatud nõuetele (näidis antakse hiljem), neljavärviline bleed’i ja printer crop mark’idega) *
    4. Flaier (8.5” x 11” ühepoolne, täisvärviline bleedi ja printer crop marksidega) *
    5. ”Mailer” (8.5” x 11” kahepoolne, täisvärviline bleedi ja printer crop marksidega, peab vastama USA sisepostile esitatud nõuetele, näidiskujundus esitatakse hiljem) *
    6. Postkaart (4”x6”, horisontaalpaigutus, peab vastama USA sisepostile esitatud nõuetele, printer crop marks) *
    7. Poster 20”x22” (ühepoolne) *
    8. Facebooki avatar (suurus: 200px lai ja 600px kõrge) *
    9. Facebooki esilehe kujundus (majutatakse veebilehel , 600px. lai, 400px. kõrge) *
    10. Veebibänner: (640px lai ja 100px kõrge, jpg fail) *
    11. Veebileht (üksikasjad juurde lisatud) *

    *Märkus:
    · Juurde lisatud foto rannast vajab ümberkujundamist – liivale peab olema kirjutatud “California Classic Dance Festival” või sobivusel ja võimalusel tantsuvõistluse logo.
    · Sobiliku foto pildistame ise. Sellega seoses pakume sellist varianti, et esitame teile proovifoto, mille põhjal kujundab disainer sobiliku kirja, mille me seejärel põhifotot tehes liivale kirjutame. Kuna aga liivale kirjutamine-joonistamine on siinseid laineid arvestades keeruline, siis äkki suudab teie disainer sobiva kirja ise liivale fotošoppida? Seda muidugi 100% usutava teostusega!
    · Objektid 3 – 11 peavad sisaldama mõlemat alltoodud kujunduselementi (foto ja tantsijate siluett).
    · Foto rannast, kus liivale on kirjutatud “California Classic Dance Festival” ja peotantsu tantsiva paari siluett (samuti juurde lisatud) peab kuuluma brošüüri esikülje kujun
    duse hulka.

    Töö teostaja esitab
    1. pärast kasutusvalmis kujunduse valmimist ja töö eest tasumist kõik algupärased, kõrglahutusega tööfailid, kirjatüübid ja ühes järgnevatest formaatidest: *.ai (Adobe Illustrator), *.ind (InDesign), *.psd (Photoshop).

    Klient esitab
    1. Sisuteksti
    2. Fotod

    Üldine teema:
    Elegantne, stiilne, peen, kõrgklassiline, ookean/rannad, “California stiil,” päikesepaiste, palmid jmt.

    Värvieelistused:
    Sinised, kuldsed ja kollased toonid

    Toimumiskoht:
    The Newport Beach Marriott Hotel & Spa
    http://www.marriott.com/hotels/travel/laxnb-newport-beach-marriott-hotel-and-spa/

    Veebilehe üksikasjad
    Klient tagab:
    1. Domeeninime ostu
    2. Veebimajutusega seotud kulud
    3. Sisuteksti
    4. Osavõtuavaldustega PDFid
    5. Fotod, pildid ja hüperlingid

    Klient soovib:
    1. Veebimajutust ja Bluehosti domeeni jaoks
    2. Wordpressi põhjal jooksvat kodulehte
    3. Korraldaja peab omama veebilehele täielikku ligipääsu nii selle valmimise ajal kui ka pärastpoole. Koduleht peab olema piisavalt lihtne, et seda oleks vajadusel võimalik enne avaldamist kiirelt muuta.

    Lehtede jaotus
    1. Esileht: (Lehel peab olema ruumi korraldajate tervituskirja jaoks)
    2. The Destination: (Informatsioon, fotod ja hotelli kirjeldus ning lingid kohalikele vaatamisväärsustele)
    3. The Judges and Officials
    4. Attending Vendors
    5. Tickets and Entries (märkus: üks leht 3e alajaotuse ja PDFi vormis osavõtuavaldustega)
    a. General information:
    i. Brochure (PDF)
    ii. Tentative schedule of events (PDF)
    iii. Rules & Regulations (PDF)
    iv. Packages and Prices (PDF)
    b. Entry forms
    i. Pro-Am/Student-Student entry form (PDF)
    ii. Junior & Preteen entry form (PDF)
    iii. Amateur entry form (PDF)
    iv. General release (PDF)
    v. Accounting & general admission form (PDF)
    vi. Complete set of forms (PDF)
    c. Online payments
    6. Photo Gallery
    7. Video Gallery
    8. Breaking news (üks leht, 2 alajaotust)
    a. Archive for emails (turustusfirma tagab arhiivi olemasolu)
    b. Facebook Business page newsfeed
    9. Awards and Results:
    10. About us
    11. Contact us

    _______________________
    Raul Jaanson
    Chairman of Board

    Tel: +1 619 559 0267
    Skype: noriabooks

    27. veebruar 2012 - 09:52:19 · Otselink

  • Jason 12 a

    PS!
    kuna tegu copy-pastega, siis loomulikult "lisatud pite" siin pole aga need pole esialgu ka olulised.

    27. veebruar 2012 - 09:53:08 · Otselink