Selver

  • jüri 3 a

    https://www.selver.ee/
    UX - Trinidad
    Kujundus ja arendus - ADM

    10. detsember 2014 - 16:42:33 · Otselink

  • Comic reliefwhatever Sans

    Aga muidu kõvasti parem kui varem.

    10. detsember 2014 - 17:07:54 · Otselink

    1

    • Kõvasti parem on ikka väga vähe, midagi head seal otseselt pole ju

    Loe kõiki

  • Kivaa 3 a

    UX - Trinidad
    Kujundus ja arendus - ADM
    Tüpograafia - Selveri pagarid

    10. detsember 2014 - 17:25:39 · Otselink

    2

    • :D

    • ehehehe

    Loe kõiki

  • Kas see comic font on mingi arendaja poolne kliendi tillitamine? Või klient tahab seda vabatahtlikult endale teha?

    10. detsember 2014 - 22:15:42 · Otselink

  • Tule taevas appi.

    10. detsember 2014 - 22:46:06 · Otselink

  • sellesuhtes on comic sans ju lahe, et kõikidele peale disainerite ilgelt meeldib. Aga sisuni navigatsioonimenüüst allapoole kerides on kõik lihtsalt üks mitte kuidagi eristuv plöga nagu "Tere Karamellikissell" 65 senti liiter vms . Vaata näiteks seda ekraanilaksu retsepti lehelt pealkirjad, ikoonid , tekst kõik on ühesuguse rõhuga ja ainus eristuv "call to action" oleks nagu kohustuslik reformierakonna poolt hääletama kutsuv suur kollane ja noolega nupp

    10. detsember 2014 - 22:56:36 · Otselink

    1

    • Palju õnne, sa olid selle retsepti nullis vaataja!

    Loe kõiki

  • kaups 3 a

    Osalesime ka hankes, aga ei saa muud öelda, kui et meil oli kogu asjast (ka kogu ideest/vajadustest) täiesti teine nägemus. Kuigi eks nende asjadega ole ka nii, et absoluutset tõde pole olemas.

    11. detsember 2014 - 12:42:58 · Otselink

  • Kogu "KÖÖK" osa ja ostu sooritamise flow on väga ebastandardselt lahendatud. Saaks mõistlikumalt teha.

    Kas päise menüü fondi võiks ära vahetada, millegi saledama vastu? Rasvane on väga toiduteemaline ja tore, aga liiga rasvane ei pruugi pooltele brauseritest seeditav olla :)

    Ma arvan, et "KÖÖK" nupuke on tunduvalt olulisem kui mingid "Kampaaniad" või "Hea teada" - seda enam et online ostmine on kuum teema.

    Miks ei saa ostu sooritamisel valida tänast või homset kuupäeva - panin paar asja ostukorvi ja tellimuse täitmise esimene kuupäev on laupäev?! Süüa on täna vaja, mitte 40 aasta pärast, nagu endine peaminister ütles :)

    Kiire eksperiment:

    Tellimuse vormistamise nupp ei tee minu Firefoxis mitte kui midagi... 5 korda katsetades avastasin, et mulle ei kuvata kuupäeva valimise kohta veateadet... võibolla on asi minus, aga kui panna udune kalendri ikoon kõrvuti sõnaga "Vali kuupäev" ja sinna kõrvale kohe kella-aja rippmenüü, siis silmadega lugejana taipasin alles mõne aja möödudes, et tekst ei ütle tegelikult "Vali kellaaeg"

    11. detsember 2014 - 13:36:03 · Otselink

    1

    • IE's on söödavam menüü font. Arendaja ei testinud vist FF'iga.

    Loe kõiki

  • tajo 3 a

    mõnes mõttes ju kümnesse lahendus. kui me arvestame selveri positsiooni ja sihtklientuuri siis selline tavaline, turvaline 2011. lahendus ongi see, mida kliendid ootavad.

    ma olen 100% kindel, et saaks palju vingema disaini, mis võidaks kõik auhinnad. aga ehk tulevikus. seniks ükski jogurt ja sai ostmata küll ei jää.

    11. detsember 2014 - 14:21:56 · Otselink

    3

    • võiks defineerida mis on "igav" disain :) Igav = lihtne? Lihtne on ilus, igati toetan. Selveri lehte ma sinna kategooriasse päris ei paneks

    • Protsesside ja meetodite kirjeldus, et kuidas selgitati välja Selveri "tüüpklient" ja tema eelistused "igava" (nõrga) disaini osas, oleks väga huvitav lugemine...

    Loe kõiki

  • me ka osalesime hankel, nende jaoks oli meie lahendus, mh vist oli sõna "ootamatu". samas olid ajad keerulised neil endal majas, igast inimestevahetused jne, mistõttu visioon oli hüplik.
    tol korral oli üheks strateegiliseks lähtekohaks, et selver tahab eristuda ja saada taas nö veidi upmarket ketiks (nagu siis kui turule tuli). uus lahendus on kõike muud kui seda.
    aga et niisama ei möliseks, siis meie disainikavand oli selline nt http://defol.io/6c638643d6d7b4822

    11. detsember 2014 - 14:32:54 · Otselink

    3

    • tore jah

    • neist parim ja tõesti kuidas eesmärgist nii mööda pandi?

    Loe kõiki

  • kaups 3 a

    meie esilehe lõpuni tegemata kavand selline http://cl.ly/image/2v1G1e341b0S/o

    11. detsember 2014 - 15:28:08 · Otselink

    3

    • Oluliselt meeldivam lähemine. Tausta ja kliendi ootusi ei tea, aga visuaalilt ja ülesehituselt vaadates oleks sellest kordades parema lõpptulemuse saanud.

    • Palju kenam!

    Loe kõiki

  • MarkoN 3 a

    Köögiga on selline lugu, et enne back-endi tehnilise lahenduse uuendamist pole võimalik selle konkreetse sektsiooni interaktsiooni muuta. Seega on köögi flow sama, mis varemgi. Lihtsalt uue disainiga.

    Tulemustest niipalju, et Selveri äripool on nendega rahul ja nende tüüpklientidele leht täitsa meeldib. Eks selliste värskemate visuaalide puhul peabki pidama meeles ettevõtte keskmist külastajat -- millist infot ta veebist otsib ning milliste mustritega ta on harjunud.

    Väiksemate bugidega minu teada tegeletakse. :)

    11. detsember 2014 - 16:25:00 · Otselink

  • Kivaa 3 a

    Mõned küsimused:
    - Miks ei ole leht seotud rohkem partnerkaardiga? Tehnilised/rahalised piirangud? Sinna võiks arendada niipalju võimalusi ju. Ntx loo oma ostunimekiri. Vaatad ajalugu mida oled ostnud ja lisad samad asjad uude nimekirja. Lisad retsepti favoriitidesse, saad poes vaadata mis vaja oli. Pmst. asendab seda ka featuur "saada mailile", ainult, et hetkel mulle mailile retsepti kohale ei tulnud (hotmaili saatsin, junki ei läinud) . Netist ostmine, nii et sisselogituna on kõik andmed eeltäidetud (ostukorvi salvestus). Ja ma unistan ajast kui kliendikaardile saab läbi weebi lisada märkme, et by default ma ei soovi tsekki kassas. jne.
    - Igal lehel on print funktsioon, milleks? Ainuke asi mida välja printida on retsept ja miks retsepti välja printimisel ma saan print vaatesse ka lehe jaluse?
    - Kampaaniad lehel on üsna tähtsal kohal nupp "Vaata lõppenud kampaaniaid" Miks?
    - Retseptid lehel "Kategooria" valik on läbi otsingu?
    - Kes valis selle Comic fondi? :) Lehe layout on üsna kirju, toretsevad koogid jms. Fondi valik teeb asja veel kirjumaks, mingi tasakaal puudub, kuidas asju esitletakse.
    - Mis kliendi jaoks kõige olulisem siis lõpuks oli selle lehe juures? Mainekujundus? Retseptid? Selveri köögi asjade müük? Midagi muud? Kas see eesmärk sai täidetud?

    Tüüpkliendile meeldib ja klient on rahul, mis hea muidugi, ainult, et kokkuvõttes on leht omadustelt väga konservatiivne (ilmselt äri ise konservatiivne) ja selles suhtes küll 2011. Miks ma peaks külastama seda lehte. Pakkumised tulevad nagunii postkasti, retsepte on nett täis. Catering hetkel ainuke lisaväärtus, mida selver.ee pakub. Kus on mõni featuur mida tüüpklient või äri küsida ei osanud?

    11. detsember 2014 - 17:11:10 · Otselink

    1

    • pakun, et poe kontaktid ja lahtiolekuajad nr. 1. eks menüüelementide järjekorra järgi saad ka üht-teist tuletada :)

    Loe kõiki

  • PeZ 3 a

    Mingi keiss selle ADMiga, et neil suured projektid ja kliendid, aga kõik tulemused igatpidi vildakad ja alati 5 aastat ajast maas. Sama oli aastal 2005, 2010 ja 2014 :P

    12. detsember 2014 - 00:06:17 · Otselink

    1

    • Pigem 2006, 2005 olin ma veel seal. ;)

    Loe kõiki