Pille Toidukott

veeb · vigvam · pille toidukott

mai 2012

toidukott.ee

Lühikirjeldus

Toiduained ja retseptid koju kätte. Üks selleaastastest Ajujahi finalistidest.

Tootjafirma

Vigvam

Tootjafirma

Pille Toidukott

0 meeldimist
  • Hoosh 11 a

    Kaunike. Äkki võiks näidismenüü PDFi pilt ühtida veebi näoga.

    09. mai 2012 - 09:26:52 · Otselink

  • ilus sait iseenesest ja toidukaupade kojutoomisest tunnen isegi puudust sageli seega toetan igati sellist algatust

    lehe kriitika poolelt:

    * ei ole hästi aru saada, et mingid toidukotid on sellised mida ei saa veel tellida, klikkides ei ole mingit infi , klikkida ei saagi, võiks siis paremini väljendada, et ei saa
    * toidukoti valik ja hinna kuvamine on üksteisest liiga kaugel, näiteks netbookiga sa ei näegi , et hind üleval nurgas muutus ja klikid nagu totu seal. Sama tabletiga , zoomid sisse ja ei saa aru kas midagi kuskil muutus. Lahendada aitaks hind ja sisu lühikokkuvõte ala (50 eur, 4 inimest 4 toitu)
    * ülemises osas on taust kontrastsem kui sellel olevad olulised elemendid

    lehe müügi poolelt:

    * tekstid on müügi jaoks liiga pikad ja lillelised "neile kellest kõge rohkem hoolid" blabla bla
    * tekstid jätavad mulje nagu seal oleks terve päeva, nädala menüü, kuigi pakute koguseliselt ikkagi õhtusööke või nö peamist toidukorda. Ei ole selgust palju koguseliselt toiduaineid saab ja inimesel puudub võrdlusmoment oma harjumustega.
    * tekstidest ja piltidest jääb esmalt mulje nagu oleks toidud juba valmis, tegelikult ju ei ole ja teenus on ainult kauba kojutoimetamine ja komplekteerimine. Võrrelge kojutoimetamise hindu pizzade või muude restode valmistoidu kojutoimetamise teenusehindadega ja vaadake kas te olete konkurentsis.
    * külastaja ei saa aru kas ta võidab või kaotab. Ei ole selge kas see on odavam, kui poes või kallim , kui ise poes käies või kas see võidab talle rohkem aega kui ise poes käies või mis ta sellest võidab. Kuidas saab kauba kätte, kui ta ei olegi veel koju jõudnud ei jäta ju kortermaja uksetaha todukotti vms.

    Arvestage et aastas on keskmiselt 365 päeva keskmises peres 4 inimest, kolm toidukorda päevas , see teeb 1095 toidukorda aastas 4 inimesele siis pakub see sait poolikut lahendust 1 toidukorda päevas 3 päevaks või 3 toitu üheks päevaks. Nö ühe päeva organiseerimisvõimalus kuskil internetis vs selver 500 meetri kaugusel ja kokaraamat riiulis.

    Keegi võiks täpsustada kes on selle lehe sihtgrupp :) kas inimesed kes on pühapäeval kodus ja kellel on palju sularaha?

    09. mai 2012 - 10:01:59 · Otselink

  • kaups 11 a

    Väga kaunis. "Aga" 5 minuti jooksul ei saanud muhvigi aru. Jupp aega otsisin taga, kust nö alustada saan, siis avastasin ülevalt paremalt kollase. Ilmselt rohkem kohvi vaja või oleks vaja tugevat eelhuvi, et oleksin mõtte endaga juba harjunud ja soovin seda :) Sellise projekti puhul on ellujäämiseks ülikriitiline pidev ja hea turundus või co-sait mõne portaaliga, muidu on asi ilmselt surnult sündinud.

    09. mai 2012 - 10:57:05 · Otselink

  • kair 11 a

    Hellou fiidbäkk! Sait ise on jooksvas arendamises, nii et igasugused kommentaarid võtame arvesse ja katsume täiustada. :)

    Küll aga ma täpsustaks mõned asjad üle, millele vb kohe pihta ei saanud.
    vaalas:
    "Lahendada aitaks hind ja sisu lühikokkuvõte ala (50 eur, 4 inimest 4 toitu)" Mida sellega mõtled? Kus see võiks paikneda?
    Sihtgrupp on esialgu peamiselt tööl käivad inimesed (pered) Tallinnas, kes sooviksid vaheldust sellele, et nad õhtuid sisustavad toidupoega ja ikka-jälle makarone teevad. Tootevaliku laienedes laiendame ka sihtgruppi.
    Ülejäänud oli selge ja tegeleme. :)

    kaups:
    Kas su probleemi lahendaks see, kui tekitaksime esmakülastajale layeri, kus pliiatsi stiilis ära näidatud sammud + selgitused? Seda võiks saada siis vajaduse korral tagasi peale panna.
    Turunduse poolega tegeleme, samas igasugused nõuanded väga teretulnud. :)

    09. mai 2012 - 11:35:24 · Otselink

  • kaups 11 a

    Kair, esimese hooga ei saa lihtsalt pihta. Teksti tundub liiga palju ja all need 4 blokki liiga kribud. Võibolla mind lihtsalt väga ei huvita see teema, seetõttu ei viitsi ka lugeda.

    Uudiskirja box all paremal konkureerib ülejäänud tähelepanuga ja kokku on kõige veidi liiga palju.

    Kindlasti aitaks kaasa introvideo, mis kõik selle lahti räägiks, aga eks selle loomine ole omakorda kulukas.

    Aga see jääb kehtima hetkel, et ma ei saa pihta, kuidas see asi toimib. Ma ei saa aru, mida ma tellin. Ma ei saa aru, et on erinevad kotid, mis on seotud üleval ostukorvilaadse asjaga. Ja mis ma siis täpselt saan üldse. Toitude kirjeldusi ka pole. Ja seetõttu ei telli. Kusagil jookseb aju lühisesse. Olen ma ainus? Kas ma tellin sealt nädala toiduained retseptidega? Terve nädala grillin? Muhvigi ei saa aru. :)

    Tellimuse esitamise lehelt välja ka ei pääse ning isegi back nupp ei toimi.

    PS. Grillikotil ei näita mul hinda.

    PPS. Ma arvan, et ma saaksin aru, kui ma saaks iga päeva ehk E-P peale tõsta mingid toidud (või lasta automaatselt soovitada mingit setti). Igal toidul oleks ka lühikirjeldus. Siis oleks nädala pilt ees. Praegu lihtsalt ei saa aru...

    09. mai 2012 - 11:42:20 · Otselink

    3

    • 1) Videot plaanime teha. 2) Katsume uudiskirja boxiga midagi välaj mõelda, kas panna ta scrollimise peale ilmuma vms. Et fookus püsiks.

    • 3) Pihta saamise koha pealt hea tagasiside. Mõtleme korra veel läbi kuidas selgemini presenteerida. 4) Tänud tagssiside eest. :)

    Loe kõiki

  • Pane hind, kogus kohe koti pildile sest see ülemine nurk jääb ekraanist välja paljudel seadmetel. Ja need kotid mida ei saa osta tõsta lehe lõppu kuna need ei ole olulised

    Võiks mõelda ka: kui kõik olemasolevad kotid (ja neid mida ei saa tellida ei ole vaja promoda) oleks nö tulpades nagu hinnapaketid paljudel lehtedel oleks tunduvalt selgem ja tellimuse koguhind, eeldatav kättetoimetamise kuupäev ja makseviisi kirjeldus oleks kohe "telli" ehk "call to action" nupu kõrval, all, peal nähtaval kohal ja sellele järgneks kohe märgatav "call to action" nupp tellimuse kinnitamiseks. Hetkel on minu arvates nende infokildude asukohad üksteisest liiga kaugel.

    Mõtle is nagu sa oleksid poes: mis maksab (hind asja küljes või riiulil oleval sildil) , kus maksta saab (kassa), kuidas maksan (nähtav terminal, sualraha traditsioon). See on psühholoogiline asjade käik mida iga inimene teeb läbi iga ostuotsuse juures ja ta tahab seda teha kiiresti, mitte igal punktil sekundeid peatudes ja kerides (oleneb seadmest).

    Läheb küll teemast välja teenuse arutelu alla, aga turunduse poolelt ja oma rahakotiga võrreldes ning otsides põhjust miks ma peaks seda teenust kasutama ja kas ihtgrupp on ikka õigesti paigas:

    * ühe toidukoti eest küsite ~6 protsenti keskmisest palgast ja pakute vaikimisi 3 päevaks põhirooga või üheks päevaks kolme toidukorda. Toidukorvi ise planeeriv keskmise sissetulekuga pere kulutab vahemikus 50 -70 euri nädalale, kolm söögikorda päevas (ei ole lahja toidulaud) ja kulutab poes käigule 90 minutit oma töönädalast. Ei leia statistika linki teie jaoks hetkel ülesse.

    * selles valguses võiks öelda ikkagi, et sihtgrupiks on vähemalt kahte keskmist teeniv Tallinna pere (arvestades teenuse hinda keskmisest palgast) kes on pühapäeval kodus (teenust saab ainult pühapäeval) ja kellel on palju sularaha (ainus makseviis).

    Selles kontekstis ei toida teie leht hetkel inimese ostusoovi kuna ta ei too selgelt välja eeliseid mida inimene sellega võidaks või miks see on mugav ja selle tõttu ütles Kaups , et 5 minuti jooksul ta ei saa aru mida see leht talle pakub ja kas see oleks talle ka kasulik (olla pühapäeval teadmata kellajal kodus , sularaha näpus ) või oleks kasulikum käia poes endale sobival ajal.

    09. mai 2012 - 12:10:14 · Otselink

    8

    • mis täpsemalt su viimase kommentaari point oli? et me toome sulle nädalaks ajaks 5 euri eest toitu ukse taha?

    • ei mitte seda, arvutada oskav inimene saab aru, et teie teenuse väärtuse eurodes (teie toote vs ise poodi) on 26 euri

    Loe kõiki

  • Biitnik 11 a

    Ilus, aga miski on väga valesti. Mulle tundub see leht oma olemuselt pigem restoran, kui toidukott. Ehk see restorani emotsioon (anna raha ja usalda meie valikut) ja vähene läbipaistvus ongi see, mis häirib. Toidukotis tahaks täpselt näha, mis on sees ja palju miski maksab.

    09. mai 2012 - 12:20:04 · Otselink

  • mõned lingid mis meelde tulid selle teemaga (ei konkureeri kuidagi välimuselt, aga pigem ilmestavad nende teenuste olukorda ja kättesaadavust Eestis) ja ühe teise teemaga siin samas pixlis kus keegi üritas teha supermarketite hinnavõrdluse lehte.

    Üheltpoolt ma oleks kohe käpp maksma teenuse eest, et keegi käiks minu eest poes või ma saaks kõiki neid supermarketi asju valida veebist nädalaks ette, aga teiselt poolt tahan ma , et mind hindadega ei lüpstaks (sellessuhtes konkureerite ikkagi kõikide teiste poodidega)

    http://www.toit.ee/et/
    https://www.facebook.com/citystore.ee
    http://www.sahver.ee/
    http://www.ahoi.ee/
    http://toidutakso.ee/
    http://sinukuller.ee/
    http://netimarket.ee/
    http://majandus.delfi.ee/news/uudised/a-selver-lopetab-drive-in-teenuse-pakkumise.d?id=2194407
    http://majandus.delfi.ee/news/tarbija/uuringuekspert-netist-toidukaupade-ostmine-on-puutumata-turg.d?id=41866819

    09. mai 2012 - 12:33:17 · Otselink

    4

    • päris nii ei ole, sest nädala toidukorvi maksumus on üsna suur ja tekib usalduse küsimus. Loe ka seda selveri driveini juttu

    • See Selveri jutt muidugi 11a vana, aga eks see usalduse tekitamine a&o. :) Hinna ja plusside teemale katsume rohkem rõhku panna.

    Loe kõiki

  • PeZ 11 a

    ma kasutaks hoopis nii, nagu usas saab amazoni kasutada - Amazon primega tasuta ship ja korduvtellimused, ehksiis mingid asjad mida koguaeg vaja läheb - wc-paber, köögipaber, dushigeel, seep, nõudepesuvahend, etc. ja mõõdaks ära millal otsa saab ja toodaks koguaeg koju :) Aga noh, selles on amazoniga raske võidelda, sest nende alghinnad juba on kõvasti odavamad kui poes.

    09. mai 2012 - 13:03:49 · Otselink

    1

    • On ka see teema läbi käinud peast. :) Eks näis, äkki kunagi tulevikus.

    Loe kõiki

  • Asjale pihta saamise osas liitun eeskõnelejatega, et kui ma poleks ise korra ühe sarnase projekti teostamises osalenud, poleks kohe ivani jõudnud, kuid muus osas väga ilus leht - tundub läbi mõeldud värvikasutus - hästi valgustatud köögi (tööpinna) tunne tekib :)

    Kottide sisu / koostis võiks paremini välja paista. See, mis on kõige olulisem, mutub kuskil nurgas väikese kasti sees. Esimese pauguga sain aru, et kotis on nende roogade koostisosad... või ongi...? Või on seal ikkagi valmis road...?

    09. mai 2012 - 13:07:09 · Otselink

    2

    • Ehk siiis visuaal räägib toidu tegemisest, aga leht räägib lähemal vaatlusel toidu söömisest :D

    • ja teenus on "üllatuse kullerteenus"

    Loe kõiki

  • leedu 11 a

    .. aga leht on väga 5 ..

    09. mai 2012 - 16:40:22 · Otselink

  • Kuldar 11 a

    Kriitika vahele üks lihtne thumbs up samuti. Visuaalselt väga nauditavalt teostatud.

    10. mai 2012 - 00:11:21 · Otselink

  • kaups 11 a

    Aga visuaal pole ju peamine? Ehk piltilus naine, kes on loll kui lauajalg, poleks ju hea president? Kui vaadata eesmärke ja tervikut.

    10. mai 2012 - 13:54:09 · Otselink

    5

    • Piltilusat on meeldiv kasutada ja kõik puudused ununevad...

    • Ei olegi seda väitnud, Kaups. Asjalikku kriitikat jagub siin küllaga. Vahest on hea mõne asja eest lihtsalt seljale ka patsutada.

    Loe kõiki

  • kaupo k 11 a

    Selline kriitika on alati väga teretulnud. On asju, mis endal kahe silma vahele jäänud, kuid mitmel puhul on ka arvestatavad põhjused, miks hetkel nii sai/jäi.

    Kuna tegemist alles väljakooruva teenusega, siis ei ole ka briifi, mida paar nädalat vaagida. Antud lahendus on asjaolusid arvestades ikkagi väga lühikese ajaga tehtud ja eelkõige nö MVP vormis avatud.

    Edasi tuleb tööd teha eelkõige tellimisprotsessi kasutajakogemuse tuunimisega, aga seda saab teha üldiselt vaid koos ärimudeli ja teenuse enda arengusuunda arvestades.

    Kui visuaal esimese korraga täkkesse sai, siis on vähemalt üks asi, mille pärast edaspidi vähem muretsema peab. :)

    Aga selge on see, et ideaalist on asi kaugel. Lihtsalt esimese sammu tagamaadest.

    10. mai 2012 - 16:12:05 · Otselink

    2

    • backspace või siis brauseri enda "go back" nupp võiks ka navigeerimisel töötada

    • tuleb

    Loe kõiki

  • kair 11 a

    Eks ta kiiremas korras tehtud sai tõesti. Tagasisidet võtame kindlasti arvesse ja loodetavasti saate varsti ka v2.0 näha. :)

    11. mai 2012 - 01:41:57 · Otselink

  • rain 11 a

    tahaks ka taimetoitlaste toidukotti, eriti ei usalda et keegi võõras mulle liha ostab. eriti kui ma ei näe mis sinna koti sisse täpselt tuleb (ntx grillkott). põrsas kotis teema
    ideepoolest peaks see ka odavam olema?

    näidisretsepti link on ka natu peidus

    11. mai 2012 - 10:48:37 · Otselink

  • Mikk 11 a

    Ilus aga kahjuks mitte arusaadav. Uskumatult palju kasutatavuse probleeme one-pager'i lihtsa disaini kohta.

    "mis ja kuidas" scrollib mu lehe lõppu, kus pole ühtegi call-to-actionit. Scrollin ise natuke üles tagasi, näen toidukotte, klikin. Midagi ei juhtu ja ma lähen lehelt ära. Vahetpole kui ilus.

    Tundub, et kahjuks loogika läbimõtlemine jäi vahele ja asi läks otse photoshoppi.

    Need puutetundliku ekraani ägedad "swipe" lülitid on väga vales kohas ja lihtsalt ei ole loogilised hiirega kasutades. Toidukoti sisu loogika on üldse paras pähkel, et aru saada.

    aga eks ootame seda v2.0 siis ;)

    22. mai 2012 - 19:35:12 · Otselink

    1

    • Täpselt see mida minagi silmas pidasin.

    Loe kõiki

  • sander 11 a

  • kaups 11 a

    Sellelt eelmiselt viitelt link http://www.greenling.com
    Äge veeb, muidugi oluliselt suurema mõõduga värk, aga arusaadav.

    31. mai 2012 - 20:25:42 · Otselink

  • Ma ei tea, kas keegi siin asja reaalselt ka testinud on? Ma huvipärast proovisin järgi ja olen väga rahul ... selle veebi üldise loogikaga on nii ja naa, esimesel korral on pisut segane, aga kui oled juba kasutaja on kõik lihtne ja loogilne ... Ma üldiselt eriti ei viriseks ja ütleks et teenus on hea (nii idee kui ka irl) ja veeb on lihtne ja maitsekas, kuigi jah eks alati saab edasi arendada ....

    ps. ma tõesti ei usu, et tegelikult siin pixli kasutajad aru ei saanud kuidas ja mida tellida, virin vast rohkem sellepärast, et asi veidi teistmoodi üles ehitatud kui ollakse harjunud, samas, mina ei näe selles mingit probleemi antud asja puhul ...

    05. juuni 2012 - 12:44:47 · Otselink

    9

    • Kui ma ise poes käin, siis ma ei saa eriti odavamalt hakkama, mängib ka see, et asju tuuakse täpselt ja toitu tegelt ei lähe raisku..

    • mul kulub 3 inimest ja 7 päeva (3x3x7 portsu siis) ~70 euri . Ma ei ütlegi, et halb teenus lihtsalt ma ei ole selle klient täna

    Loe kõiki