Deco Stuudio

veeb · deco stuudio

juuni 2011

decostuudio.ee

Lühikirjeldus

Deco Stuudio on spetsialiseerunud eksklusiivsete dekoratiivmaterjalidega viimistlemisele ja tapeetimisele.

Klient

Deco Stuudio

  • lahe, call to action jääb lahjaks , sellise "tehtud tööde" koguse jures võiks vabalt paremini inimese kontakteeruma saada

    16. juuni 2011 - 08:17:31 · Otselink

  • Jüri, hakkasid nüüd HTML'i meheks ka veel?

    16. juuni 2011 - 14:51:25 · Otselink

    1

    • Mõned aastad tagasi kodeerisin kõik projektid ise. Vahepeal palju uusi võimalusi lisandunud seega püüan end kursis hoida ja vahepeal teha :)

    Loe kõiki

  • jüri 7 a

    Hei vaalas, kuidas sa asja lahendaks, mida täpsemalt mõtled?

    Tegelikult nimelt ei teinud väga pealetükkivat call to actionit. Idee on tekitada huvi erinevate võimaluste ja materjalide vastu, luua usaldus ja kvaliteedigarantii tehtud tööde näol - peale mida toimuks infopäring või pakkumine. Footeris C2A ja päises link... eesmärgiga kontakteeruja ei tohiks hätta jääda.

    29. juuni 2011 - 18:38:02 · Otselink

  • Väga ilus leht iseenesest, aga müügitegevuse mõttes suht null . Call to action ei riku võimalust materjalidega tutvuda . Hetkel jõuad kuskile lehele ja sulle meeldib midagi , aga sulle ei müüda seda pead ise hakkama ostma ja leiutama mis võiks olla ligikaudne hind, kuidas peavad olema ettevalmistatud pinnad jne. Ostmine on inimesele rõõm samas müüjale on "müümine" ostmise lihtsamaks tegemine ja hetkel on ostmine või ostueelne tegevus seal natuke tagaplaanil.

    * Selle lehe puhul võib iga lehe lõpus olla vabalt kenasti kujundatud ja läbimõeldud kontaktivorm, skype klikitavad numbrid konkreetse inimese pilt või nimi kellega inimene suhtlema hakkab. Võib ka terve footeri kohe sisuga kokkujooksvalt vormina kujundada ja kontaktivormi loosungit dünaamiliselt muuta ala "Streichputz meeldis? võta ühendust", "Lastetoa seinamaalingute kohta küsi siit" jne
    * Praegu on see kõik footeris eraldi värviga taustal ja inimene peab oma ajus veidi klikkima , et kõik ära jagada, sest müügiinfo ei ole tervik. Potentsiaalne klient kelle täna teenuse jaoks raha on ja selle lehe leiab ei ole võibolla nii kannatlik ja ei lähe eraldi lehele infi küsima ja eelkõige unustab vahepeal kuidas kirjutatakse "Streichputz" mis talle võibolla meeldib
    * materjali lehele kohe lingid või pildid mingi materjaliga tehtud tööst, alla vorm, vähe infot ei huvita kedagi, selle infi tabab juba ka listis ära ja see vähene inf võib olla ka listis tooltipina. Referentside listis võib olla pildi juures ka kasutatud materjalide loend ei võta palju ruumi samas muudab listi väga informatiivseks ja kasulikuks.
    * eelmist punkti võib tegelt rakendada siiin pea igal lehel, sest keda kotib ainult karu pilt ja inf, et: " seinamaalinguid enamjaolt lastetubades". Kui sa maalingut tahad (kasvõi endale otsaette) jäta andmed ja saad kiirelt müügimehelt kõne.

    Mul on seinamaalingud köögis ja kui ma tegijat otsisisn, siis ikka tikutulega tuli metsas käia kuival ajal ja telefonitsi.

    Hetkel on leht nagu see nali: "eesti müügimees tuleb kontorisse ja hakkab aktiivselt kliendi kõnet ootama" vs tegelikult peaks ise aktiivselt klienti otsima ja tegema kõik , et kasvõi lollid küsimused või ainult telefoninumber sinuni jõuaks, et müük realiseerida ja pole ju vahet kas maksujõuline klient sai su numbri kondoomipakilt või otsis eraldi veebilehe kontaktivormi

    29. juuni 2011 - 23:14:49 · Otselink

    4

    • mu arust kenasti kokkuvõetud (müügi) põhitõed...

    • Tänud põhjaliku vastuse eest. Siit mõtteainet jagub.

    Loe kõiki

  • woe 7 a

    see web pole ka igav

    13. juuli 2011 - 00:16:42 · Otselink

  • Osyris 7 a

    favicon puudub

    16. juuli 2011 - 18:06:26 · Otselink