Kliinik32

  • tajo 6 a

    Kliinik32 by Taevas

    01. detsember 2017 - 17:28:16 · Otselink

    2

    • chatbot!

    • ma pole kindel. "ei tea" varianti polnud, dialoog katki

    Loe kõiki

  • hover teeb hambad kati :D veidi hirmutav

    Muidu lahe, et midagi teistmoodi, aga ux on vägagi kahtlane siin.

    See chatbot vajab ka ikka kõvasti täiustamist ;)

    01. detsember 2017 - 18:01:04 · Otselink

  • paries 6 a

    Leht on vist natukene poolikuks jäänud. Arhiivi lehte näitab sellisena https://www.kliinik32.ee/2017/05/15/

    Huvitav UX lähenemine tõesti. Minu jaoks kõige olulisem info on alati lehe lõpus peidus.

    01. detsember 2017 - 21:02:24 · Otselink

  • selline kahetine leht, ühelt küljelt on kõvasti arendatud ja effektne , aga teiselt küljelt, kui iga sisuosa on kümnendik menüüde ja muude piltide mahust, siis tekib küsimus kas külastaja leiab info või on see leht ainult ilupiltide ja menüü demomiseks.

    eiri rets on asi mobiililt kus sisuni tuleb päris mittu korda scrollida ja iga lehe päises on suur pilt ja sama tekst kliiniku tutvustuse kohta ning menüü on alati esimesel tasemel suletud olekus isegi kui olete jõudnud mingi mõtteka sisuni. Minule , kui interneti alal võhikule jätab see lihtsalt mulje , et iga leht on ühesugune.

    ilus , aga loll olukord natuke.

    02. detsember 2017 - 12:20:49 · Otselink

    1

    • bot ei scrolli kaasa ka moblal , kui jõuad vestlusega ekraanist välja jääb valikuid vähemaks kuna valikute nuppe ei saa klikkida. Samas see bot on moblal üsna lahe

    Loe kõiki

  • Kikens 6 a

    Tänud teile ja siinse tagasisidega igati nõus. Chati kindlasti parandame, oleme ise ka hetkel sellest teadlikud.
    Aga mobiilis hambaarstide lehtede puhul oli kliendi enda tungiv soov, et niimoodi need mobiilis avaneks, st kliiniku info kõigepealt. Mõtleme ja proovime pakkuda selleks mingi muu lahenduse, et see oluline kliiniku kohta käiv info neile vajalikul hulgal välja tuleks. Et mitte iga lehe alguses:)

    04. detsember 2017 - 12:43:28 · Otselink

  • kaups 6 a

    Täitsa vahva. Mingi bukkimine võiks ka olla mõistlikult teenuste juures. Ajad ja telefon võiksid tõesti ülevalpool olla. Aadressi peab otsima.

    05. detsember 2017 - 12:11:37 · Otselink